حضور تولیدکنندگان ۶ استان کشور در نمایشگاه ماشین‌آلات چوب و یراق‌آلات اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات چوب و یراق‌آلات با حضور تولیدکنندگانی از ۶ استان کشور تا بیست‌وهشتم اردیبهشت سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات چوب و یراق‌آلات اظهار کرد: سالانه نمایشگاه صنعت چوب همزمان با سایر صنایع برگزار می‌شد، اما امسال با استقبال مطلوب شرکت کنندگان و تولیدکنندگان برای نخستین بار، نمایشگاه صنعت چوب به‌صورت مجزا برپا شده است.

وی با بیان اینکه صنعت چوب یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین صنایع در جهان شناخته می‌شود، افزود: این صنعت به دلیل شرایط اقلیم کشور ایران و بهره‌مندی آن در بیشتر ساختمان‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر هفت هزار مترمربع و با حضور ۵۰ شرکت تولیدکننده و برند در سطح کشور و بین‌الملل در حال برگزاری است.

طحانیان هم‌زمانی حضور تولیدکنندگان و شرکت‌های برند با ارائه آخرین دستاوردهای داخلی را مهمترین ویژگی برگزاری نمایشگاه صنایع چوب دانست و گفت: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگانی از ۶ استان کشور تا جمعه بیست‌وهشتم اردیبهشت سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه اصفهان واقع در منطقه روشن دشت در حال برگزاری است.

وی ضمن دعوت از متخصصان و تولیدکنندگان به منظور بازدید از نمایشگاه اضافه کرد: این نمایشگاه با اطلاع رسانی و هماهنگی‌های لازم در سطح تخصصی برای شرکت‌های متخصص با برندها و دستاوردهای مناسب در حال برگزاری است، اما بازدید عموم مردم، دانشجویان و دانش آموزان از صنعت چوب با قدمتی کهن و مهم که ارزش افزوده بسیاری برای جامعه به همراه دارد نیز ارزشمند تلقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر دانش‌آموزان از برنامه‌های نمایشگاهی، جلساتی با اداره آموزش و پرورش برگزار کردیم، گفت: در صدد هستیم در این راستا امکاناتی را برای همکاری‌های بیشتر به اشتراک بگذاریم.

طحانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه موضوع ایاب و ذهاب یکی از دغدغه‌های شهروندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه است و آیا برای سهولت آنها اقدامات اجرایی شده است، عنوان کرد: در این زمینه با شرکت اتوبوسرانی اصفهان گفت‌وگویی داشته‌ایم و آن‌ها با استقبال بسیار مطلوب در حال برنامه‌ریزی هستند.

کد خبر 753855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Zahrahesam IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    عالی