ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی در خراسان شمالی

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته ۱۶ هزار و ۷۴۴ فرصت شغلی ایجاد کردند که ۱۱۷ درصد تحقق داشته است.

مهدی اسلام خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: استان خراسان شمالی با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود نشان داده است که با تعامل و هم‌افزایی که میان مردم و ادارات وجود دارد می‌تواند پله‌های پیشرفت و توسعه را بیش از پیش طی و زمینه رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصادی را فراهم کرد.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۱۴۱ میلیارد تومان در بخش مشاغل خانگی به استان اعتبار تخصیص یافت که تمام متقاضیان از آن بهره‌مند شدند و با توجه به استقبال خوب از طرح اشتغال مشاغل خانگی در سطح استان، این اعتبار در سال بعد رشد چشمگیری خواهد داشت.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: استان خراسان شمالی در رتبه خوبی از نظر ایجاد اشتغال در سطح کشور و ثبت در سامانه قرار رصد دارد و تحقق این جایگاه در سایه تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در همه بخش‌ها و حوزه‌های مستعد سرمایه‌گذاری است که از دید ادارات سطح استان مغفول نمانده است.

اسلام‌خواه تصریح کرد: تعهد اشتغال استان خراسان شمالی در سال گذشته ۱۳ هزار و ۵۱۵ فرصت شغلی بود که با تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی، این آمار به ۱۶ هزار و ۷۴۴ فرصت شغلی افزایش پیدا کرد.

کد خبر 753748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.