نباید شاهد بازگشت اعتبارات از خراسان شمالی باشیم

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: فرآیند جذب اعتبارات و تسهیلات باید تسهیل شود تا شاهد بازگشت اعتبارات از استان نباشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت_ در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان شمالی، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است تا سهم بیشتری از اعتبارات برای توسعه استان و افزایش تولید جذب شود تا برای کسانی که در زمینه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان کار می‌کنند، شرایطی بهتری فراهم باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان برای جذب این تسهیلات و پیشبرد بهتر فرایند در حال تلاش هستند، افزود: به پل ارتباطی که استاندار در دیدار با وزیران اقتصادی ایجاد کرده است باید به عنوان یک فرصت نگریسته و از تمام ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان استفاده شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل‌گری و رفع موانع پیش رو، مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات را با بانک‌های استان بررسی و با تعامل، موانع را رفع کنند.

فخرموحدی تصریح کرد: باید سهم طرح‌های پیشران اقتصادی در بخش‌های مختلف استان که قابلیت دریافت تسهیلات دارند، شناسایی و فرآیند جذب اعتبار و تسهیلات تسهیل شود تا شاهد برگشت اعتبارات نباشیم.

وی گفت: با عملیاتی کردن کمیته اجرایی جهش تولید با مشارکت مردم، به سمت و سوی توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی حرکت می‌کنیم تا تأثیر اقتصادی آن در استان دیده شود.

کد خبر 753720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.