دستور رئیس کل دادگستری گیلان بر تسریع ساخت کمربندی سیاهکل

رئیس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شهرستان سیاهکل، دستورات لازم در خصوص تسریع ساخت کمربندی خیام سیاهکل را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شهرستان سیاهکل، با اشاره به اینکه پروژه کمربندی این شهرستان از حدود ۲۰ سال پیش آغاز شده و هنوز به اتمام نرسیده است، اظهار کرد: باید با اتمام ساخت این کمربندی، مشکلات تردد و ترافیک شهروندان سیاهکل برطرف و موجبات رضایت و آسایش مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه این طرح تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است، افزود: تردد خودروهای برون شهری متعلق به کارخانه سیمان از داخل شهر مشکلات متعددی برای شهروندان ایجاد کرده است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه باید مصالح و اعتبار لازم برای اتمام پروژه فراهم شود به شهردار سیاهکل دستور داد تا بر تسریع روند پروژه نظارت داشته باشد و مشکلات احتمالی را به مراجع قضائی اعلام کند.

حجت الاسلام نیارکی همچنین به رئیس سازمان برنامه و بودجه و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز دستور داد تا در تخصیص اعتبارات و مصالح مورد نیاز اقدام کند.

کد خبر 753688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.