جمع‌آوری و دستگیری ۳۸ معتاد و سوداگر مرگ در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از اجرای طرح آرامش در شهر با اولویت مبارزه با فروشندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۳۸ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت_ در تشریح خبر اظهار کرد: طرح آرامش در شهر با اولویت مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان صومعه‌سرا اجرا شد.

وی افزود: پلیس در این راستا با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته، ۱۸ معتاد متجاهر و ۲۰ خرده‌فروش مواد مخدر را جمع‌آوری و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: از این افراد سه کیلو و چهار گرم حشیش، یک کیلو و ۷۸۴ گرم تریاک، هفت گرم هروئین و یک کیلو و ۸۷ گرم سایر مواد مخدر، سه دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات کشف شد و افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و معتادان نیز به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه آن‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 753683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.