دیدار مردمی استاندار اصفهان و معاونان استانداری اصفهان برگزار شد

ملاقات مردمی بدون واسطه با حضور استاندار اصفهان، معاونین استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، سه‌شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه این دیدار مردمی ضمن اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دولت سیزدهم ارتباط مستقیم مدیران با مردم است، بیان کرد: از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم در سراسر استان به صورت مستمر مدیران استان در جلسات ملاقات مردمی حضور یافتند.

وی ادامه داد: در سفرهای شهرستانی نیز یکی از برنامه‌هایی که از قبل در نظر گرفته می‌شود ملاقات مدیریت استان با مردم شهرستانِ مقصد سفر است.

استاندار اصفهان گفت: امروز نیز در مکان استانداری با حضور معاونین استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با مردم شریف استان دیدار و گفت‌وگو داشتیم.

مرتضوی ادامه داد: برخی از مسائلی که در دستگاه‌های اجرایی ممکن است مورد پیگیری قرار نگرفته باشد یا روند صحیحی برای پیگیری آن وجود نداشته باشد در جریان این ملاقات‌های مردمی مطرح و تلاش می‌شود چالش‌ها در سطح استانی و ملی پیگیری شود.

تغییر کاربری و مشکلات حوزه مسکن در صدر چالش‌های عمرانی

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز گفت: در حوزه عمرانی بیشترین مراجعینی که داشتیم در حوزه تغییر کاربری اراضی بودند.

وی ادامه داد: بخش دیگر مسائل و چالش‌های مردمی در خصوص تعهدات گذشته حوزه مسکن بود، از جمله تعهداتی که در طرح مسکن مهر توسط تعاونی‌ها به مردم داده شده اما معطل مانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در جریان این ملاقات مردمی تلاش شد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تلاش کنیم تا مشکلات و چالش‌های مردم به حداقل‌ها کاهش یابد.

زینلیان افزود: برگزاری این جلسات باتوجه به حضور یکپارچه مدیران، قطعاً می‌تواند مفید و برای مردم کارگشا باشد از طرفی مدیران نیز مسائل و مشکلات مردم را به خوبی درک می‌کنند تا در جلسات کاری اهم مشکلات مد نظر قرار بگیرد.

طرح مشکلات مردم در شوراهای استان

مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان نیز اظهار کرد: این جلسات چهره به چهره با مردم بسیار مفید است زیرا نقدها و مشکلات بدون واسطه به مدیران منعکس می‌شود و مدیران از آخرین وضعیت میدانی مطالبات مردم آگاه می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین با دستور مستقیم مسئولان مرتبط، مشکلات مردم در سریع‌ترین زمان در مسیر کاهش و رفع قرار می‌گیرد.

خضری عنوان کرد: در سنواتی در همین ملاقات‌های مردمی مشکلات بخشی از جامعه را شناسایی و در شوراهای مرتبط مطرح و برای رفع آنها چاره اندیشی شده است.

محمود حقیقت‌سرشت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز عنوان کرد: از جمله مباحثی که در این ملاقات‌های مردمی مطرح شد در حوزه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، برخی چالش‌ها در حوزه سهمیه آرد و نان و درخواست تسهیلات بود.

وی ادامه داد: در مبحث ارائه تسهیلات تلاش می‌شود تا با اولویت قرار دادن تسهیلات حوزه اشتغال خانگی و خود اشتغالی به درخواست‌های مردمی پاسخ داده شود.

کد خبر 753664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.