۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
وزش تندبادهای لحظه‌ای در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع بارش‌های پراکنده تا روز جمعه گفت: در پی پیش‌بینی وزش باد از فردا تا روز جمعه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی به صورت متوسط تا شدید، گاهی همراه با تندباد لحظه‌ای هشدار سطح زرد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم اردیبهشت_ بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی تا اواخر روز پنجشنبه به صورت متناوب سبب رگبار و رعدوبرق (بویژه مناطق شرقی و جنوب شرقی) و وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید به همراه تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان خواهد شد.

وی افزود: روز جمعه نیز بارش‌های خفیف در بخش‌های شمالی و شمال شرقی دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس نیز تا روز پنجشنبه مواج و در برخی از ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته رامهرمز با ۳۹.۸ و ایذه و دزپارت با ۱۵.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و اهواز به بیشینه دمای ۳۸.۵ و کمینه دمای ۲۵.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

گفتنی است، در پی پیش‌بینی وزش بادها از فردا تا روز جمعه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی به صورت متوسط تا نسبتاً شدید گاهی همراه با تندباد لحظه‌ای هشدار سطح زرد اعلام شده است.

کد خبر 753567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.