اجرای بیش از یک میلیون مترمربع عملیات آسفالت در اهواز

سرپرست سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: سال گذشته با تولید ۱۶۴ هزار تن آسفالت، یک میلیون و ۱۵۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان فضل احمدی‌نیا امروز _سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از زمان آغاز دوره‌ی جدید مدیریت شهری در اهواز سازمان عمران یکی از فعال‌ترین بخش‌های شهرداری اهواز بود به گونه‌ای که علاوه بر اجرای ده‌ها پروژه به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد تومان و تفاهم‌نامه با سازمان آبفا به ارزش ۵۰ میلیارد تومان برای آسفالت نوارهای حفاری، حجم زیادی از معابر اهواز را آسفالت کرده است.

وی افزود: سال ۱۴۰۰ سازمان عمران با تولید ۴۹۱۴۶ تن آسفالت بیش از ۳۵۰ هزار متر مربع از معابر اهواز را آسفالت کرد، در سال ۱۴۰۱ میزان تولید به ۸۶۳۷۳ تن رسید و با استفاده از آن ۶۱۳ هزار متر مربع معبر آسفالت شد، در سال ۱۴۰۲ با توجه ویژه مدیریت شهری سازمان عمران عملکرد درخشانی داشته و توانستیم با تولید ۱۶۴۳۲۳ تن آسفالت یک میلیون و ۱۵۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت انجام دهیم و خروجی آن بهبود وضعیت آسفالت معابر به ویژه در مناطق محروم است.

سرپرست سازمان عمران شهرداری اهواز با اشاره به اینکه این سازمان به عنوان بازوی شهرداری عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه ویژه‌ای که مدیریت شهری اهواز به سازمان عمران در راستای توانمندی این سازمان داشته است، طی دو سال گذشته بیش از ۵۵ میلیارد تومان ماشین‌آلات عمرانی خریداری شد، علاوه بر آن با خریداری کارخانه تولید قطعات بتنی به عنوان پشتیبان مناطق شهرداری اهواز برای تأمین نیوجرسی، جدول و کف‌پوش عمل می‌کنیم.

احمدی‌نیا اضافه کرد: با توجه به اینکه ورود و خروج مصالح با حجم بالایی در سازمان صورت می‌گیرد با هدف شفافیت عملکرد این فرآیند باید به صورت کاملاً دیجیتالی انجام شود و در تلاش هستیم تا سایر عملکردهای اداری سازمان را به‌روز و دیجیتالی کنیم.

وی تاکید کرد: هر ساله به شهرداری‌ها برای مناطق فرسوده و کم‌برخوردار قیری تحت عنوان قیر بازآفرینی اختصاصی پیدا می‌کند و در اهواز از این قیر برای آسفالت معابر مناطق محروم ملاشیه و عین دو استفاده می‌شود.

سرپرست سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: سال ۱۴۰۰، ۲۱۰۰ تن و سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷۰۰ تن قیر به خوزستان اختصاص پیدا کرد که در حال حاضر عملیات آسفالت معابر عین دو و ملاشیه در حال انجام است و به زودی در سطح منطقه ۷ نیز از آن استفاده خواهد شد.

کد خبر 753542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.