امروز «مرگ بر اسرائیل» برجسته‌ترین فریاد در آمریکا و اروپا است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در مهد پشتیبانی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا، اروپا و تمام جهان، فریاد مرگ بر اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین برجسته‌ترین فریاد این روزها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رمضان شریف صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت_ در نشست تبیینی سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) اظهار کرد: شرایط بسیار پیچیده و سختی را از ابتدای وقوع انقلاب تا امروز پشت سر گذاشتیم و در تمام این عرصه‌ها در مقابله با دشمنان برنده و پیروز میدان گفتمان انقلاب اسلامی و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هستند.

وی افزود: تا زمانی که به وظایف خود به درستی عمل کنیم پیروزی از آن ماست و خدا را شاکر هستیم که دو رهبر حکیم و دوراندیش را به ملت ما عطا کرد، امام راحل که همه دنیا ایشان را محور ایمان و اعتقاد و تدبیر شناختند و ندای امام خامنه‌ای رهبر حکیم در تمام جهان شنیده شد و مستکبران یک زلزله شدید احساس کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به سه مؤلفه اصلی که موجب تداوم انقلاب شده است تا در عرصه‌های مختلف پیروز میدان باشد، تصریح کرد: این سه مؤلفه نیز از دلایل وقوع انقلاب و پیروزی آن بوده و موجب تداوم و بقا انقلاب اسلامی شده است. مؤلفه اول فرهنگ دینی، قرآن کریم، فرهنگ اهل بیت (ع) و در یک کلام مکتب اسلام و قرآن است که سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

شریف اضافه کرد: مؤلفه دوم رهبران الهی است که این نظام را در ۴۵ سال رهبری کردند. اهمیت موضوع رهبران اداره کننده کشورها را در همین منطقه ببینید. کسانی که رهبران و حاکمان کشورها بودند و با نگاهی به سرنوشت این کشورها قدر نعمت رهبران الهی کشور را بیشتر بدانیم.

وی ادامه داد: وجود رهبران الهی در ایران اسلامی موجب رشد و بالندگی و سربلندی و افتخار امت اسلامی و کشور عزیزمان شدند و دلیل عملیات روانی و رسانه‌ای سنگین دشمن درباره جایگاه رهبری و رهبر انقلاب، به همین دلیل است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مؤلفه سوم را عنصر مردمی دانست و گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی پیروزی، تداوم و امتداد انقلاب اسلامی، همین مردم قدرشناس ایران اسلامی هستند، همچنین سپاه، بسیج و نیروهای مسلح نیز برآمده از مردم هستند که حاکمان اصلی انقلاب در مقابل موج عظیمی از تهدیدات در طول ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

شریف تصریح کرد: دشمنان با بهره‌گیری از ابزار وسیع رسانه‌ای و شکاف نسلی که بین نسل اول و نسل امروز رخ داده تلاش می‌کنند، تصویری غیرواقعی از شرایط موجود ما منتشر کنند. در ابتدای انقلاب اسلامی جمعیت کشور بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون بود و امروز جمعیت ایران بیش از ۸۰ میلیون نفر است.

وی با اشاره به حوادث ماه‌های اخیر یادآور شد: نشان دادیم که ما با تمام توان تهدیدات ناشی از فشارهای دشمن را به فرصت‌های طلایی برای حفظ امنیت و اقتدار و الهام‌بخشی انقلاب تبدیل کردیم، وضعیت امروز رژیم صهیونیستی به خوبی نشان داد راه درست انقلاب اسلامی را طی کردیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز همه دنیا تصدیق کرد که دوراندیشی امام و تدابیر حکیمانه رهبر در طول این سال‌ها راه درستی بود، گفت: امروز نه تنها در خیابان‌های تهران و ایران، بلکه در مهد پشتیبانی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا و اروپا و تمام جهان فریاد مرگ بر اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین برجسته‌ترین فریاد این روزها است و خدا را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی مردم فلسطین راه درست مبارزه با اسرائیل را در پیش گرفتند.

شریف اضافه کرد: رژیم صهیونیستی همان کشوری است که در طول این ۷۵ سال با قدرت علیه ملت فلسطین و امت اسلامی عمل کرد و حجم بزرگی از جنایات را بر مردم این سرزمین و امت اسلام تحمیل کرد. هرگز دنیای اسلام از یاد نمی‌برد صهیونیست‌ها چگونه با مردم فلسطین رفتار کرده و میلیون‌ها نفر را آواره، هزاران نفر را شهید کردند و به اسارت گرفتند.

وی ادامه داد: روزگاری که ظرف شش روز چهار ارتش عربی را شکست و تحقیر کردند، گذشت، اکنون هفت ماه است که در غزه تحریم شده است و ۱۳ سال در محاصره شدید هستند اما نتوانستند وارد شوند و مغلوب گفتمان مقاومت و انقلاب شدند. رزمندگان مقاومت حماس در تونل‌های زیرزمینی را می‌بینید که هفت ماه است تلفات سنگین و انهدام تجهیزات این رژیم را به دنیا نشان دادند. افتخار انقلاب اسلامی این است که تجربه دفاع مقدس و انقلاب الهام‌بخش تمام مستضعفان عالم شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: صهیونیست‌ها برای فرار از شکست فضاحت‌بار در غزه اشتباه محاسباتی انجام دادند و فکر کردند اگر به کنسولگری ایران حمله کنند، انحراف افکار عمومی را از جنایت در غزه به سمت دیگری سوق می‌دهند. رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ توسط دلاور مردان و مجاهدان تنبیه خواهند شد.

شریف تاکید کرد: صهیونیست‌ها این سرزمین محدود غصب شده را دژ نفوذناپذیر نامیدند، بهترین سیستم‌های پدافندی و نیروی هوایی قدرتمند برای حفاظت از این جغرافیا فراهم کردند و مدعی بودند تمام قدرت کشورهای عربی نمی‌توانند به این دژ آسیب بزنند.

وی ادامه داد: پس از ۱۲ روز عملیات وعده صادق طراحی و اجرا شد و آمریکایی‌ها اعلام کردند که ۱۲ کشور در دفاع هوایی در وعده صادق با رژیم اسرائیل همکاری داشتند، با اراده و تصمیم رهبر شجاع انقلاب فرمان تنبیه متجاوز صادر شد و فرزندان دلیر انقلاب نگذاشتند کلام رهبری بر زمین بماند.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمن تلاش کرد اراده ما را در برخورد با فتنه‌ها زیر سوال ببرد و عملیات وعده صادق به همه دنیا اعلام کرد که عزم و اراده حکمرانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را جدی بگیرید و بزرگ‌ترین ضربه را به دشمن غاصب و حامیان وارد کردیم.

شریف گفت: بازدارندگی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق فرو ریخت؛ همچنان که اقتدار نظامی آن در عملیات طوفان‌الاقصی فروریخته بود.

کد خبر 753491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.