اجرای نیوجرسی مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۶ اصفهان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان از اجرای نیوجرسی حدفاصل کیلومتر ۶۵ تا ۶۸.۱ حلقه حفاظتی شهر (رینگ چهارم) خبر داد و گفت: بالغ‌بر هزار میلیارد ریال قرارداد این پروژه از اعتبارت منطقه ۶ شهرداری تأمین شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم ایمن‌سازی بزرگراه‌های شهر اظهار کرد: تعدد تصادفات و نوع برخورد آن با حفاظ‌های ایمنی موجب افزایش هزینه تعمیر و نگهداری گاردریل‌ها و کاهش ایمنی در سطح بزرگراه‌های شهری به‌ویژه رینگ سوم شده بود که با بررسی‌های فنی و طرح استفاده از نیوجرسی به‌عنوان جداکننده محورهای بزرگراهی در کمیته‌های تخصصی مصوب و اجرا شد.

وی افزود: هر اندازه حجم ترافیک و سرعت طرح بالاتر باشد، حفاظ نیز باید از سطح عملکرد بالاتری برخوردار باشد، بنابراین طبیعی است در جاده‌های با حجم ترافیک و سرعت بالا از حفاظ‌هایی همچون نیوجرسی استفاده شود که به نگهداری کمتری احتیاج دارند.

اجرای نیوجرسی مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۶ اصفهان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه حدود ۱۰ کیلومتر از مسیر حلقه حفاظتی در محدوده منطقه ۶ حد فاصل بزرگراه شهید دستجردی تا پل رودخانه واقع شده است، تصریح کرد: از این میزان در حاضر اجرای نیوجرسی در کیلومتر ۶۵ تا ۶۸.۱ به طول ۳۱۰۰ متر در حال اجرا است و حدود ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

باقری با اشاره به اینکه در این مسیر ۷ کالورت (گذر گاه عرضی) وجود دارد که اجرای تمام آن به اتمام رسیده است، ادامه داد: بالغ بر هزار میلیارد ریال قرارداد این پروژه از اعتبارت منطقه ۶ تأمین شده است.

کد خبر 753460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    یه اصفهانی ایرانی الاصل پیدا نمیشه این کلمه نیوجرسی رو ترجمه کنه؟ سپاس