بهسازی و مرمت ۴۰ باب منزل مسکونی به همت جهادگران دهاقانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: به همت بسیج سازندگی و قرارگاه‌های جهادی شهرستان، ۴٠ باب منزل مسکونی خانواده‌های محروم، بهسازی و مرمت شده است.

بشیر کیانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: بسیج سازندگی شجره طیبه‌ای است که به فرمان رهبر انقلاب اسلامی بنیان‌گذاری شده است و در طول این سال‌ها، همواره منشأ خیر و برکات فراوانی بوده و به عنوان رکن اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم‌برخوردار، عملکرد درخشان و قابل قبولی از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: این نهاد انقلابی با بسط و توسعه دامنه وظایف و محورهای خدمات‌رسانی خود در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیر مترقبه و اعزام اردوهای جهادی در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، سنگ تمام گذاشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل پروژه‌های عمرانی، راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب‌العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی، تحقق طرح کمک‌های مومنانه، اهدای جهیزیه و احداث پنل‌های خورشیدی تنها بخشی از خدمات قابل توجه بسیج سازندگی در این سال‌ها بوده است.

کیانی‌نژاد با قدردانی از تلاش‌های جهادگران دهاقانی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف شهرستان، تاکید کرد: امید است در آینده گام‌های بزرگ‌تر و پرافتخارتری در راستای محرومیت‌زدایی شهرستان برداشته شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی شهرستان دهاقان اضافه کرد: به همت بسیج سازندگی و قرارگاه‌های جهادی شهرستان، ۴٠ باب منزل مسکونی خانواده‌های محروم بهسازی و مرمت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان از اعطای بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: تسهیلات اعطا شده در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان بوده است؛ همچنین از بهمن سال گذشته تاکنون بیش از ۲٠ طرح نیروگاه خورشیدی خانگی به همت بسیج سازندگی در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده است و در آینده نیز توسعه این طرح را در شهرستان خواهیم داشت.

کیانی‌نژاد با اشاره به تشکیل گروه‌های جهادی بسیج افزود: به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، در همه مناطق شهری و روستایی، گروه‌های جهادی قوی تشکیل شده است و علاوه بر خدمت‌رسانی در سطح شهرستان، اردوهایی را به استان‌های دیگر از جمله خوزستان و کهگیلویه‌و بویراحمد اعزام و در جهت محرومیت‌زدایی خدمات خوبی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی هفتگی با عنوان «قرار عاشقی» تصریح کرد: قرارگاه‌های جهادی شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهرستان، جمعه هر هفته به یکی از روستاهای شهرستان می‌روند و اردوی جهادی برگزار می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی در حوزه آموزش عنوان کرد: سال گذشته دوره‌های مهارت‌آموزی عرصه فناوری اطلاعات را برای علاقه‌مندان این حوزه داشتیم و فصل تابستان سال جاری نیز دنبال خواهد شد.

کد خبر 753354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.