برگزاری ۱۰۱ برنامه فرهنگی به نیت نام ابجد امام رضا (ع) در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری ۱۰۱ برنامه فرهنگی به نیت نام ابجد امام رضا (ع) در دهه کرامت خبر داد و گفت: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) ۸۰ عنوان جشن به نیت امام رضا (ع) در ۸ نقطه و چهار محله کرامت این منطقه برگزار می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های دهه کرامت با روز تولد حضرت معصومه (ع) آغاز و با تولد امام رضا (ع) خاتمه می‌یابد، اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت با شور و نشاط خاصی در منطقه اجرا می‌شود و به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا شامل همه سنین باشد.

وی با بیان اینکه در راستای ارج نهادن به مقام شامخ حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) ۸۰ عنوان جشن به نیت امام رضا (ع) در ۸ نقطه و چهار محله کرامت این منطقه برگزار می‌شود، ادامه داد: رونمایی از کتاب استاد همایی به منظور آشنایی شهروندان محله با این چهره نام آشنای شعر و ادب فارسی روز ۲۵ اردیبهشت که به همین مناسبت در تقویم ثبت شده است در فرهنگسرای استاد همایی برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری مسابقات شاهنامه خوانی و ارائه هدیه به برگزیدگان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در منطقه است.

صیرفی‌نژاد خاطر نشان کرد: در اکثر محله‌های منطقه ۱۰ «محله کرامت» با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و شور و نشاط از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب برگزار می‌شود؛ در این برنامه‌ها معتمدان و کسبه محله با نقل و نبات مزین بنام امام رضا (ع) از مخاطبان پذیرایی می‌کنند

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا، نخبگان فرهنگی و علمی، مولودی خوانی، ایجاد غرفه‌های مشاوره و تغذیه از مهم‌ترین اقداماتی است که در این دهه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: برگزاری جشن روز دختر در امامزاده شاه میر حمزه با حضور هیئت فداییان حسین (ع) و اجرای حامد سلطانی و تجلیل از نخبگان دختر و حجت الاسلام داستان پور واعظ فرهنگی اصفهان یکی از برنامه‌های پرمخاطب و جذابی بود که به همت شهرداری منطقه ۱۰ برگزار شد.

صیرفی‌نژاد گفت: اجرای برنامه رواق هشتم با برگزاری ۸ جشن بزرگ در دهه کرامت، استقرار موکب‌های امام رضایی، استقرار میز خدمت برای پاسخگویی به شهروندان، بازدید از مساجد منطقه از اقدامات حائز اهمیت منطقه در دهه کرامت است.

وی گفت: در دهه کرامت همه برنامه‌ها با حضور حداکثری شهروندان و در راستای محله محوری برگزار می‌شود.

کد خبر 753340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.