آزادسازی ۱۵۰۰ متر اراضی آمل در پی قلع و قمع ۹ واحد بنای غیرمجاز

دادستان عمومی انقلاب شهرستان آمل از اجرای احکام قلع و قمع ۹و احد بنای غیرمجاز و آزادسازی ۱۵۰۰ متر اراضی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمد طالبی، عصر امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران تغییر بی‌رویه کاربری اراضی کشاورزی را یکی از چالش‌های مهم در استان و شهرستان آمل عنوان و اظهار کرد: تغییر کاربری اراضی، سالیانه بخش عمده‌ای از اراضی باغی و زراعی را از چرخه تولید خارج می‌کند.

وی افزود: در همین راستا برخورد قاطعانه با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و کشاورزی مورد تاکید رئیس کل دادگستری استان قرار دارد.

دادستان عمومی انقلاب آمل با بیان اینکه با ورود دادستانی، ۹ واحد ویلایی غیرمجاز در روستای سائیج محله آمل که خارج از محدوده قانونی طرح هادی مصوب روستا بود با صدور احکام قطعی، قلع و قمع شد، گفت: مالک ویلاها مطابق ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها محکوم به پرداخت جریمه نقدی و قلع و قمع شدند که این احکام توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل اجرا شد.

طالبی با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ متر زمین نیز در این اقدام آزادسازی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع هنگام اجرای حکم علاوه بر عوامل اجرایی، دادستان شهرستان، بخشدار مرکزی آمل، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، رئیس پلیس امنیت اطلاعات، مدیر، معاون و حراست جهاد کشاورزی شهرستان در محل حضور داشتند.

کد خبر 753336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.