کلنگ‌زنی پروژه‌های استان سمنان با حضور فرمانده کل سپاه

فرمانده کل سپاه پاسداران در سفر یک‌روزه به استان سمنان، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلف را در این استان کلنگ‌زنی و افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در سفر یک‌روزه به سمنان، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلف را در این استان کلنگ‌زنی و افتتاح کرد.

کلنگ‌زنی پروژه بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی قائم آل محمد (عج) با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع شامل بخش‌های قلب، زنان، اورژانس تخصصی و تروما، ام‌آرآی و سی‌تی‌اسکن، افتتاح مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم‌الانبیاء (ص) و بازدید از روند پیشرفت پروژه مجتمع مسکونی فجر استان از جمله برنامه‌های مهم این سفر تاکنون بوده است.

کلنگ‌زنی پروژه‌های استان سمنان با حضور فرمانده کل سپاه

سردار سلامی در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها پروژه‌های عمرانی با اشاره به اینکه ملت ایران فرصت تحریم را به پیشرفت تبدیل کرده است، اظهار کرد: مردم این قدرت را در عرصه‌های مختلف برای دنیا به نمایش درآورده‌اند.

وی با تاکید بر سرعت‌بخشی در تخصیص بودجه و امکانات جهت رفع مشکلات و پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا افزود: استان سمنان از استان‌های ممتاز کشور است و شهدای شاخصی دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بدون واهمه به قلب استکبار حمله می‌کند و این موضوع از قدرت ایمان و اراده و مقاومت مردم نشئت گرفته است، خاطرنشان کرد: با مردم بودن، قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها است.

کلنگ‌زنی پروژه‌های استان سمنان با حضور فرمانده کل سپاه

کد خبر 753148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.