کشف ۴۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۴۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار عزیزالله ملکی امروز _یکشنبه، بیست‌وسوم اردیبهشت_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان و پیگیری موضوع توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۲۰ سارق و هشت مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودرو پراید، دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان و مالخران برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 753061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.