از آمادگی ‏‬قطار ملی ایرانی برای خدمت‌رسانی به شهروندان تا هدف قرار دادن ۳ کشتی اسرائیلی

ایمنا از جمع‌آوری جهانی واکسن آسترازنکا در اروپا، آمادگی ‏‬قطار ملی ایرانی برای خدمت‌رسانی به شهروندان، تحویل حدود ۱۲ هزار کلاس درس به دانش‌آموزان، هدف قرار دادن سه کشتی اسرائیلی و برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت در بسته خبر خوش می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبر خوش به سراغ جمع‌آوری جهانی واکسن آسترازنکا در اروپا می‌رویم، در ادامه نیز خبری در خصوص‏‬ آمادگی ‏‬قطار ملی ایرانی برای خدمت‌رسانی به شهروندان مطرح شده است، همچنین تحویل حدود ۱۲ هزار کلاس درس به دانش‌آموزان، هدف قرار دادن سه کشتی اسرائیلی و برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

از آمادگی ‏‬قطار ملی ایرانی برای خدمت‌رسانی به شهروندان تا هدف قرار دادن سه کشتی اسرائیلی

جمع‌آوری واکسن آسترازنکا از سراسر جهان به علت عوارض ناشی از آن

شرکت آسترازنکا اعلام کرد که جمع‌آوری جهانی واکسن کووید -۱۹ خود را آغاز کرده است، همچنین به لغو مجوزهای بازاریابی واکسن خود در اروپا ادامه خواهد داد.

اعتراف این شرکت به عوارض واکسن و لخته شدن خون منجر به جمع‌آوری آن در سرتاسر جهان شده است و به گزارش رسانه‌ها، این داروساز انگلیسی-سوئدی پیش‌تر در اسناد دادگاه اعتراف کرده است که واکسن عوارض جانبی همچون لخته شدن خون و کاهش تعداد پلاکت ایجاد می‌کند.

از آمادگی ‏‬قطار ملی ایرانی برای خدمت‌رسانی به شهروندان تا هدف قرار دادن سه کشتی اسرائیلی

پیشرفت ۸۵ درصدی تولید قطار در کشور

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با بیان اینکه، پنج شرکت دانش بنیان با تشکیل یک کنسرسیوم در کنار جهاد دانشگاهی، وزارت صمت، وزارت کشور و شهرداری تهران این قطار ملی را طراحی کرده‌اند، اظهار کرد: این قطار ملی در هفته گذشته تمام آزمون‌های کیفی و استاندارهای ایرانی و اروپایی خود را با موفقیت گذراند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۸۵ درصد تولید قطار ملی تولید داخلی است، افزود: قطار ملی ایرانی اکنون آماده ورود به ایستگاه‌های مترو برای خدمات رسانی به شهروندان است و ظرف یکی دو هفته آینده به‌صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

از آمادگی ‏‬قطار ملی ایرانی برای خدمت‌رسانی به شهروندان تا هدف قرار دادن سه کشتی اسرائیلی

تحویل حدود ۱۲ هزار کلاس درس به دانش‌آموزان در مهر ۱۴۰۳

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه مدارس حداقل ۱۵۰ مدرسه داریم که معماری‌های آن بی‌نظیر است، اظهار کرد: مدارس آفتاب ۱۲ سال بلاتکلیف بود و اکنون در حال تکمیل شدن است.

وی با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوبی که در دولت سیزدهم وجود دارد، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، افزود: پیش‌بینی می‌شود از پروژه‌های فعال، دو هزار پروژه و حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار کلاس درس را با حضور رئیس‌جمهور تحویل دانش‌آموزان دهیم که شامل پروژه‌های آموزشی، پرورشی، ورزشی، تربیتی خواهد بود.

۳ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم

۳ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم / ‏‬ تا شکسته شدن محاصره غزه به ممانعت از دریانوردی اسرائیلی ادامه خواهیم داد

به نقل از المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیات مشترکی خبر داد که نیروی دریایی و یگان‌های پهپادی و موشکی یمن علیه سه کشتی رژیم صهیونیستی در خلیج عدن و اقیانوس هند انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه این عملیات با چند فروند موشک بالستیک و پهپاد انجام شده و با دقت به هدف اصابت کرده است، افزود: تحولات غزه را به دقت رصد می‌کنیم و در تشدید عملیات‌های خود در یاری ملت مظلوم فلسطین دریغ نخواهیم کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: به ممانعت از دریانوردی اسرائیلی و کشتی‌هایی که عازم بنادر فلسطین اشغالی در منطقه عملیات اعلام شده هستند، ادامه خواهیم داد تا زمانی که محاصره نوار غزه برداشته شود و جنگ علیه این منطقه به پایان برسد.

بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد

برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی

بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و فناوری در حوزه انرژی است، از نوزدهم تا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی و ۸۰ شرکت دانش‌بنیان، ۲۳ دانشگاه و ظرفیت حضور ۶۴ شرکت استارت‌آپی برگزار شد.

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز گذشته با حضور وزیر نفت آغاز به کار کرد، در این دوره از نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت ایرانی و ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین حضور دارند که این شرکت‌ها تازه‌ترین دستاوردها و نوآوری‌های خود را که نقشی کلیدی در تعیین آینده انرژی و صنعت نفت جهان ایفا می‌کنند، به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالا و مناسب صنعت نفت ایران، به‌عنوان نخستین دارنده ذخایر نفت و گاز جهان و دارا بودن بازار مناسب در بخش‌های بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی، در مجموع این رویداد، فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه‌گذاری، امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌ها فراهم می‌آورد.

کد خبر 752076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.