ساعت زنگدار هوشمند می‌تواند به شما کمک کند شب‌ها از گوشی خود دور باشید و صبح‌ها نیز زودتر از خواب بیدار شوید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در زمان‌های قدیم افراد از ساعت زنگدار برای بیدار شدن استفاده می‌کردند، اما با پیشرفت تکنولوژی این ساعت‌ها محبوبیت خود را از دست داد و افراد گوشی موبایل خود را جایگزین ساعت‌های زنگدار قدیمی کردند. موضوع قابل توجه اینکه روشنبودن گوشی موبایل در هنگام خواب، مشکلاتی را برای سلامت کاربران به همراه دارد؛ بنابراین با استفاده از ساعت زنگدار هوشمند می‌توان زیان‌های ناشی از تلفن همراه را تا حدودی کاهش داد. در ادامه به بررسی بهترین ساعت‌های زنگدار هوشمند  ۲۰۱۹ می‌پردازیم:

Travelway Home LED

ساعت زنگدار هوشمند Travelway  دارای طرح بسیار ساده‌ و دکمه‌های زیاد است؛ اعداد بزرگ ساعت به رنگ قرمز روی صفحه نمایش LED این گجت نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند میزان روشنایی اعداد را از طریق یک دکمه لغزنده در قسمت پشت ساعت تنظیم کند. این ساعت دارای یک چراغ خواب مجزا است که افراد در صورت تمایل می‌توانند آن را روشن کنند. گجت جدید توانایی پخش موسیقی یا رادیو را ندارد و کاربر نمی‌تواند چند زنگ متفاوت را برای نمایشگر آن انتخاب کند؛ قیمت این ساعت ۱۶ دلار ارزیابی شده است.

Amazon Echo Show ۵

  Amazon Echo Show ۵ یک نمایشگر هوشمند جدید است که کارآیی ساعت هوشمند را نیز دارد و از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند با استفاده از صفحه لمسی این دستگاه تماس تصویری برقرار کند، وضعیت آب و هوا را چک کند و وسایل هوشمند منزل را کنترل کند. این گجت ۱۵ دقیقه قبل از بیدار کردن کاربر، شروع به روشن‌شدن می‌کند  و قیمت آن ۹۰ دلار رزیابی شده است.

Sony ICFC-۱

 Sony ICFC-۱ یک ساعت مکعب شکل بوده و اعداد نمایش داده شده روی صفحه نمایش آن به رنگ نارنجی است. کاربر می‌تواند میزان روشنایی صفحه نمایش این ساعت را کم یا زیاد کند. در ابتدا تنظیم‌کردن زمان با این ساعت بسیار دشوار به نظر می‌رسد، زیرا هیچ دکمه جداگانه‌ای برای این کار تعبیه نشده است، اما پس از مدتی کار کردن با این گجت بسیار آسان خواهد شد. قیمت ساعت زنگدار هوشمند سونی ۱۸ دلار است.

Philips HF۳۵۰۰

ساعت هوشمند Philips HF۳۵۰۰ دایره‌ای شکل بوده و دارای چندین دکمه است؛ این ساعت ۳۰ دقیقه قبل از بیدار کردن کاربر شروع به روشن شدن می‌کند و میزان روشنایی صفحه نمایش آن قابل تنظیم است. همچنین از نور صفحه آن می‌توان به عنوان چراغ قوه استفاده کرد. ساعت زنگدار فیلیپس برای افرادی که خواب سنگینی دارند، بسیار مناسب بوده و قیمت آن ۳۷ دلار ارزیابی شده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.