سامانه ۱۳۷
-
استانهاتماس بیش از هفت هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، هفت هزار و ۹۶۹ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
-
استانهاپاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۱۶ هزار تماس کرونایی
مجموع تماسهای کرونایی شهروندان با اداره ۱۳۷ از ابتدای امسال تعداد ۱۶ هزار و ۴۲۳ مورد معادل ۵۷ درصد کل پیامها بوده است.
-
شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»:
استانهاازدحام در اتوبوسهای شهر را به ۱۳۷ گزارش دهید
شهردار اصفهان از اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی از امروز در شهر خبر داد و گفت: شهروندان باید سبک جدید زندگی، همراه با نکات بهداشتی را تحت هیچ شرایطی فراموش نکرده و به دقت رعایت کنند.
-
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه خبر داد:
استانهاپاسخگویی مشاورهای به ۴۲۶ تماس از ابتدای سال ۹۹
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه از پاسخگویی مشاورهای این مرکز به ۴۲۶ تماس از ابتدای سال خبر داد.
-
شهرهای ایراننمایش باغ لالههای کرج در فضای مجازی
در این بسته خبری از آلوده شدن بیش از ۱۰۰ راننده اتوبوس و کارمند مترو تهران به کرونا تا تسویه ۴۰۰میلیارد تومان بدهی بانکی شهرداری قم و کاهش ۹۷ درصدی جابه جایی مسافر از طریق اتوبوسرانی در بیرجند را بخوانید.
-
جامعهتعویق زمان ورود به سامانه شاد
مرکز برنامهریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از به تعویق افتادن زمان ورود به شبکه اجتماعی دانشآموزان (شاد) به دلیل حصول اطمینان از اختصاصی و امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.
-
استانهاتماس بیش از ۹ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در ایام نوروز
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: تعداد پیامهای ثبت شده در زمینه کرونا سه هزار و ۲۵۹ مورد شامل ۳۴.۵ درصد از کل پیامهای ثبت شده و ۵۲ درصد از کل پیامهای اطلاع رسانی و مشاوره بوده است.
-
شهرهای ایرانخسارت میلیاردی شهرداری تهران/ خیران به یاری شهرداریها شتافتند
در این بسته خبری از توزیع رایگان اقلام ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان قزوین تا اهدای ۸ هزارلیتر مواد شوینده و رویکرد اصلی شهرداری اراک در سال ۹۹ را بخوانید.
-
استانهامشاوره ۲۴ ساعته رایگان تلفنی پیرامون کرونا
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان از ایجاد مرکز مشاوره اجتماعی ۲۴ ساعته رایگان تلفنی برای ارائه راهکار کنترل اضطراب و نگرانی به شهروندان در موضوع کرونا خبر داد.
-
استانهابیش از ۲۹۰ هزار تماس با ۱۳۷ در سال گذشته/ رضایتمندی ۹۲ درصدی شهروندان
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته تعداد ۳۷ هزار و ۳۱۷ مورد از تماسهای شهروندان به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۲ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده…
-
استانهاتماس بیش از هفت هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، هفت هزار و ۱۶۷ تماس با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در بین بگذارند.
-
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان خبر داد:
استانهاپاسخگویی ۲۴ ساعته ۱۳۷ برای به حداقل رساندن مراجعات مردم به شهرداری
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان از پاسخگویی ۲۴ ساعته ۱۳۷ برای به حداقل رساندن مراجعات مردم به شهرداری خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه و به طور متوسط بیش از هزار تماس با ۱۳۷ برقرار می شود و این اداره به صورت ۲۴ ساعته و در سه شیفت، پاسخگوی شهروندان است.
-
استانهاتماس بیش از ۶ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۸۳۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
-
شهردار اصفهان در برنامه تلویزیونی"اینجا اصفهان" خبر داد:
استانهاتغییرنام ستاد نوروزی اصفهان به"ستاد ویژه مقابله با کرونا"
شهردار اصفهان اعلام کرد: مسافران خط یک متروی اصفهان ۷۸ درصد کاهش یافته و این کاهش تعداد نشان میدهد شهروندان همکاری خوبی برای مقابله با ویروس کرونا داشتهاند.
-
شهرهای ایرانآماده سازی سالنهای مدیریت بحران برای مقابله با کرونا
در این بسته خبری از نوبت دهی مکانیزه مراکز معاینه فنی شهر اصفهان تا آمادگی سامانه ۱۳۷ برای ثبت نام داوطلبان مقابله با ویروس کرونا و آغاز طرح پاکسازی معابر شهری همدان را بخوانید.
-
استانهاتماس بیش از ۸ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، هشت هزار و ۱۹۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
-
استانهاتماس بیش از ۶ هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷ در یک هفته
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۷۵۳ تماس با مرکز ۱۳۷ داشتهاند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در بین بگذارند.
-
استانهاارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان در اداره ۱۳۷
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۲۷۷ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به حمل و نقل عمومی، اطلاعات مربوط به شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه و شماره تلفنهای مورد نیاز را به شهروندان ارائه کردند.
-
معاون شهردار ارومیه:
استانهاتداوم روند پاکسازی معابر شهر از برف
معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: ماشین آلات مدیریت شهری در حال پاکسازی معابر از برف هستند.
-
استانهابیشترین درخواست شهروندان از ۱۳۷ در هفته گذشته چه بود؟
از مجموع تماسهای واصل شده شهروندان اصفهانی با اداره ۱۳۷ در یک هفته گذشته دو هزار و ۹۱۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸.۳ درصد تماسها بوده است.
-
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه خبر داد:
استانهابیان مشکلات خدمات شهری و عمرانی در صدر تماسها
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه از پاسخگویی این مرکز به ۱۴ هزار و ۱۱۷ تماس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
-
استانهاتماس بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در یک هفته
در هفته گذشته شهروندان اصفهانی پنج هزار و ۲۵۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
-
استانهارضایتمندی ۹۱ درصدی تماسگیرندگان با اداره ۱۳۷ اصفهان
هفته گذشته ۶۵۱ مورد از تماسهای شهروندان به صورت فوری توسط کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۱ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
-
در ۹ ماه سال جاری انجام شد؛
استانهاتماس بیش از ۲۱۸ هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد ۲۱۸ هزار و ۴۲۱ شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کرده و مسایل و مشکلات خود را مطرح یا مشاوره دریافت کردند.
-
استانهارضایتمندی ۹۰ درصدی تماسگیرندگان با اداره ۱۳۷ اصفهان
در هفته گذشته ۵۹۱ مورد از تماسهای شهروندان به صورت فوری توسط کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی۹۰ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
-
معاون شهردار تهران:
استانهاتشکیل گروه ویژه پاسخگویی به درخواستها و مشکلات شهروندان
معاون خدمات شهری شهردار تهران با حضور در جلسه ارتباط مستقیم حوزه خدمات شهری با شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ به ۲۳۵ پیام و درخواست مردمی پاسخ داد.
-
استانهارضایتمندی ۹۲ درصدی تماسگیرندگان با اداره ۱۳۷ اصفهان
در هفته گذشته ۵۱۳ مورد از تماسهای شهروندان به صورت فوری توسط کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۲ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
-
استانهارونمایی از چهار طرح سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان
مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: لزوم ساماندهی، مطالعه، بررسی، تحلیل و تغییر نگرش در مدیریت حمل و نقل کالا و بار امری حیاتی و مهم است و در این راستا انجام طرحهای مطالعاتی و سیاستگذاری صحیح در این زمینه با بکارگیری فناوریهای هوشمند اهمیت زیادی دارد.
-
در ۹ ماهه نخست سال جاری؛
شهرهای ایرانرسیدگی به ۹۰۰ گزارش مردمی در قزوین
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۹۰۰ گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ به این سازمان رسید که مورد رسیدگی قرار گرفته است.
-
استانهاتماس بیش از ۵ هزار اصفهانی با اداره ۱۳۷ در یک هفته
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۴۱۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.