سامانه ۱۳۷
-
شهرهای ایرانآغاز به کار سامانه ١٣٧ شهرداری بادرود
شهردار بادرود گفت: برای نخستینبار سامانه۱۳۷ شهرداری به منظور رسیدگی سریع به مشکلات شهروندان و پیشبرد طرحهای شهری، راهاندازی شد.
-
شهرهای ایرانخدمات؛ بیشترین درخواست شهروندان خمین از شهرداری
مسئول سامانه۱۳۷ شهرداری خمین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری، ۱۲۱ تماس با سامانه۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.
-
شهرهای ایرانسد معبر گلوی شهر را میفشارد!
سد معبر از معضلات جدی شهرهای کوچک و بزرگ است که شهروندان روزانه با آن دست به گریبان هستند؛ با این وجود حل این مشکل به دست فراموشی سپرده شده است.
-
استانهاافزایش آمار زندهگیری سگهای بلاصاحب در اراک
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از کسب مقام اول پاسخگویی به شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد.
-
رادیو حقوق شهروندی ایمنا/
چند رسانه ایسامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان چگونه کار میکند؟
۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری اصفهان است و هر شهروندی در هر ساعتی از شبانه روز میتواند با این شماره تماس بگیرد و مشکلات مربوط به شهر را بیان کند. این سامانه در سه بخش واحد پاسخ گویی به شکایات مردمی، واحد بازخورد و واحد بازرسی به شهروندان خدمات ارائه میکند.
-
مسئول روابط عمومی شهرداری محلات خبر داد:
شهرهای ایرانثبت بیشترین تماس با ۱۳۷ در حوزه عمرانوشهرسازی
مسئول روابط عمومی شهرداری محلات گفت: ازمجموع تماسهای گرفتهشده با سامانه۱۳۷، ۶۹درصد مربوط به واحد عمران و شهرسازی، ۱۸درصد مربوط به واحد خدمات شهری و ۷درصد مرتبط با واحد فضای سبز شهرداری است.
-
شهرهای ایراناجرای لکهگیری و مرمت آسفالت معابر شهر سمنان
مدیر منطقه۳ شهرداری سمنان از اجرای عملیات لکهگیری و مرمت آسفالت معابر سطح شهر خبر داد.
-
شهرهای ایرانپاکسازی چهره سمنان از نخالهها
مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از جمعآوری نخالهها و لایروبی انهار در سطح این منطقه شهری در راستای حفظ و حراست از محیطزیست، زیباسازی سیما و منظر شهری و جلوگیری از آبگرفتگی خبر داد.
-
استانهارفع چالشهای شهری در سامانه «نظارت همگانی»
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: در راستای تقویت بخش نظارت عمومی و رسیدگی سریع به گزارشهای شهروندی سامانه ۱۳۷ در حوزه فضای سبز، با بهرهگیری از برنامه نرمافزاری ویژه به نام «نظارت همگانی» و در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود.
-
شهرهای ایراناجرای لکهگیری و مرمت آسفالت معابر شهر سمنان
مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از اجرای عملیات لکهگیری و مرمت آسفالت معابر در سطح این شهر خبر داد.
-
سرپرست سامانه۱۳۷ شهرداری قزوین خبر داد:
شهرهای ایرانکاهش زمان پاسخگویی به شهروندان در سال۱۴۰۱
سرپرست سامانه۱۳۷ شهرداری قزوین، گفتوگوی شفاف با شهروندان، کوتاه کردن زمان رسیدگی به درخواستها، تعامل بیشتر با دستگاههای خدماترسان دولتی مرتبط با مدیریت شهری را از برنامههای سامانه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
-
شهرداری اصفهان در سالی که گذشت؛ (۲)
استانهااز روشنایی چشم هشتبهشت تا اجرای "نیمه پنهان اصفهان"
شهرتکانی اصفهان، ۱۳۷ مسیر ارتباطی شهروندان، خانهکودک در باغ رضوان، روشناییچشم هشتبهشت، گلکاریو آراستگیاصفهانبراینوروز، حذف اسناد کاغذیخرید قبر، بلیت الکترونیکناژوان از مهمترین عملکردهای معاونتخدمات شهریشهرداری اصفهان در سالگذشته بوده است.
-
رئیس شورای شهر شاهینشهر تاکید کرد:
پارلمان شهریارتقای کیفیت اداره شهر با استفاده از ظرفیت سامانه ۱۳۷
رئیس شورای اسلامی شاهینشهر گفت: اداره مطلوب شهر با مشارکت شهروندان و بهرهگیری از ظرفیت سامانه ۱۳۷ شهرداری امکانپذیر خواهد بود.
-
شهردار اصفهان مطرح کرد:
استانهاسامانه ۱۳۷، بهترین مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداری
شهردار اصفهان گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ نبض جامعه را نسبت به شهرداری بهصورت روزانه رصد میکند و آرام یا مضطرببودن و احساساتی نظیر نگرانی یا عصبانیت شهروندان را گزارش میدهد.
-
استانهارضایت ۹۹ درصدی شهروندان منطقه ۱۱ در تماس با ۱۳۷
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: ۹۹ درصد شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری از عملیاتها و مجموعه اقدامات شهرداری این منطقه ابراز رضایت کردهاند.
-
معرکنژاد خبر داد:
استانهاافزایش راههای ارتباطی شهروندان با شهردار اصفهان
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر راههای ارتباطی متعددی برای شهروندان اصفهانی پیشبینی شده است تا بتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با شهردار این کلانشهر مطرح کنند، گفت: این راههای ارتباطی در سال آینده افزایش خواهد یافت.
-
شهرهای ایراناجرای عملیات لکهگیری و آسفالت معابر شهر سمنان
مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از اجرای عملیات لکهگیری و آسفالت در سطح شهر سمنان خبر داد.
-
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان مطرح کرد:
استانهابرنامهریزی ویژه برای رسیدگی به درخواستهای مردمی ۱۳۷
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه با برنامهریزی ویژه به درخواست مردمی ۱۳۷ رسیدگی میشود، گفت: بهزودی سازوکاری برای بررسی فرایند ۱۳۷ و ارجاع جهت پاسخدهی و بازخورد آن تعریف میشود.
-
معرکنژاد خبر داد:
استانها"میز خدمت" جایگزین مراجعه مردم به نهادهای شهری
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان گفت: سعی داریم با اجرای طرح میز خدمت در مکانهای پرتردد، مراجعه مردم به بخشهای مختلف نهادهای شهری را کاهش دهیم تا آنها به صورت رودررو مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند و مدیریت شهری نیز بتواند راهکاری برای رفع مشکلات در نظر بگیرد.
-
قاسمزاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» مطرح کرد:
استانهااعلام آمادگی جمعی از هنرمندان شهر برای زیباسازی اصفهان
شهردار اصفهان گفت: جمعی از هنرمندان شهر برای کمک به شهرداری جهت زیباسازی اصفهان اعلام آمادگی کردهاند، لذا با توجه به اقدامات و برنامههای در نظر گرفته شده در آستانه سال جدید شهر را متفاوت خواهیم دید.
-
شهردار اصفهان در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه خوراسگان:
استانهاشهروندان بهترین ناظران عملکرد شهرداری هستند/ احداث کمربندی شرق در سال ۱۴۰۱
شهردار اصفهان با بیان اینکه کیفیت زندگی در محلات خوراسگان ارتقا مییابد، گفت: احداث کمربندی شرق اصفهان در سال ۱۴۰۱ از جمله پروژههای شاخص منطقه خوراسگان در سال آینده است.
-
شهرهای ایرانثبت مفقودی ۳۱۷ دریچه آب در سطح شهر قزوین
بررسیهای آماری سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین نشان میدهد در ۱۰ ماه سال جاری شهروندان مفقود شدن ۳۱۷ دریچه را گزارش دادهاند که خطرات جانی و مالی در پی داشته است.
-
شهرهای ایرانثبت ۱۶۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان در ۹ ماه
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان از ثبت یکهزار و ۶۰۰ تماس از سوی شهروندان سمنانی با این سامانه در ۹ ماهه امسال خبر داد.
-
شهردار گلپایگان:
شهرهای ایرانمردم مشکلات شهری خود را با ۱۳۷ در میان بگذارند
شهردار گلپایگان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی ما با شهروندان است که میتوانند هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را اطلاع دهند.
-
شهرهای ایرانامتیاز ۶۸ درصدی شهروندان به شهرداری قزوین
دادههای آماری سامانه ۱۳۷ نشان میدهد شهروندان قزوینی در هفته گذشته از عملکرد مدیریت شهری قزوین رضایت ۶۸ درصدی داشتهاند.
-
قاسمزاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»:
استانهابرگزاری جلسات همفکری برای ارتقای کیفی محلات/مشکل آبگرفتگی در سطح شهر نداریم
شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از رویکردهای مدیریت شهری محله محوری است، گفت: این روزها تیمهای مدیریتی شهرداری در محلات با مردم جلسات همفکری و برنامهریزی به منظور ارتقای کیفی محلات برگزار میکنند.
-
ساکتی خبر داد؛
استانهارسیدگی ناظران سازمان پسماند اصفهان به ۱۱۴۶ شکایت شهروندی
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از رسیدگی به یکهزار و ۱۴۶ عنوان شکایت ثبت شده در سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: ناظران این سازمان از ابتدای امسال تاکنون به یک هزار و ۱۴۶ عنوان شکایت شهروندی رسیدگی کردند.
-
رئیس شورای شهر کرج:
پارلمان شهریتحقق رویکرد شهروند محوری در گزارشهای ۱۳۷ لحاظ شود
رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر تحقق رویکرد شهروند محوری در گزارشهای سامانه ۱۳۷ تاکید کرد و گفت: مدیران و عوامل اجرایی مناطق و سازمانها موظف هستند رسیدگی به پیامهای ارسالی از سوی سامانه را در اولویت کار خود قرار داده و در کوتاهترین زمان نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام کنند.
-
شهرهای ایرانرسیدگی به ۴۰۰ گزارش مردمی رسیده به سامانه ۱۳۷ قزوین
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ۹ماهه نخست سال جاری به حدود ۴۰۰ گزارش مردمی رسیده به سامانه ۱۳۷ رسیدگی شد.
-
بسته خبری رادیو ایمنا/
چند رسانه ایاز طریق سامانه ۱۳۷ با شهرداری در ارتباط باشید
علی قاسم زاده صبح امروز _شنبه ۱۸ دی ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: برای تسهیل ارتباط با شهروندان سامانه ۱۳۷ شهرداری بروزرسانی و نسخه جدید آن بارگذاری شده که شهروندان میتوانند از این طریق مشکلات موجود در سطح شهر را به شهرداری اطلاع دهند.