سامانه ۱۳۷
-
استانهاارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان در اداره ۱۳۷
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۹۰۴ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط عوارض نوسازی و شماره تلفن شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.
-
استانهاگره گشایی از ۱۸ هزار و ۳۴۹ مشکل شهری مشهد با پیگیری ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از گره گشایی ۱۸ هزار و ۳۴۹ مشکل ریز و درشت شهری با پیگیری ۱۳۷ در پاییز ۹۸ خبر داد.
-
استانهاارایه بیش از ۳ هزار مشاوره به شهروندان در اداره ۱۳۷
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۳۵۸ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط عوارض شهرداری و شماره تلفنهای شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.
-
استانهارضایتمندی ۹۳درصدی تماس گیرندگان با اداره ۱۳۷
هفته گذشته ۵۰۶ مورد از تماسهای شهروندان اصفهانی با اداره ۱۳۷ به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۳ درصدی تماسگیرندگان با این اداره بوده است.
-
شهرهای ایرانراهاندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه اندازی سامانه جامع ١٣٧ خبر داد.
-
استانهاارایه مشاوره به بیش از دو هزار شهروند اصفهانی در اداره ۱۳۷
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۵۹۳ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط عوارض شهرداری و شماره تلفنهای شهرداری های مناطق را به شهروندان ارائه کردند.
-
سحاریان خبر داد:
استانهاافزایش ۱۰ برابری تماسها با اداره ۱۳۷
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: در چهار سال اخیر تعداد تماسهای شهروندان با سامانه ۱۳۷ تا ۱۰ برابر افزایش یافته است.
-
استانهاارایه مشاوره به بیش از دو هزار شهروند اصفهانی در اداره ۱۳۷
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۹۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به حمل ونقل عمومی، عوارض و شماره تلفنهای شهرداری های مناطق را به شهروندان ارائه کردند.
-
مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان:
استانهامطالبات شهروندان رصد و شناخته میشود
مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: تعامل، رصد و شناخت از خواستهها، مطالبات، مشکلات و مسایل عمومی شهری شهروندان برای شهرداری ضرورتی انکارناپذیر است.
-
استانهاارائه مشاوره به بیش از سه هزار شهروند اصفهانی در سامانه ۱۳۷
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۶۸ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به فعالیت مترو، اتوبوسرانی و شماره تلفنهای مورد نیاز شهروندان را به آنها ارائه کردند.
-
شهرهای ایرانتماس بیش از ۲ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در آبان ماه
دو هزار و ۷۰۱ شهروند در آبان ماه سال جاری با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.
-
استانهاشهروندان شیرازی گرانفروشی بازارچههای شهرداری را به ۱۳۷ گزارش دهند
رییس سازمان سازماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری شیراز گفت: نظارت اصلی بر قیمتهای واحدهای صنفی بر عهده تعزیرات حکومتی است، اما سازمان مشاغل شهری میتواند در زمینه گرانفروشی واحدهای صنفی عرضه میوه و تره بار بر بازارچههای شهرداری شیراز نظارت کند.
-
امیری:
استانهامدیران خدمات شهری توجیهی برای کمکاری ندارند
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در مجموع فعالیتهای حوزه معاونت خدمات شهری بالغ بر ۲۸۸ میلیاردتومان قرارداد با شرکت های پیمانکار وجود دارد.
-
استانهاارایه بیش از ۴ هزار مشاوره به شهروندان اصفهانی در اداره ۱۳۷
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته چهار هزار و ۲۱۲ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به فعالیت اتوبوسرانی و مترو را به شهروندان ارائه کردند.
-
شهرهای ایرانافزایش تماسها با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین
مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین گفت: روزانه به طور متوسط ۸۰ تا ۱۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در راستای رسیدگی به مشکلات شهری برقرار میشود، اما در روزهای بارندگی این تعداد به ۱۲۰ تا ۱۵۰ مورد افزایش مییابد.
-
استانهاارایه حدود ۲ هزار مشاوره به شهروندان اصفهانی در اداره ۱۳۷
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته یک هزار و ۶۴۵ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.
-
شهرهای ایرانثبت بیش از هفت هزار پیام در سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از هفت هزار و ۱۵۰ پیام در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است.
-
استانهاتماس بیش از ۴ هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷ در هفته گذشته
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، چهار هزار و ۶۵۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
-
اقتصاد۱۱ سامانه خدماترسانی شهرداری اصفهان در نمایشگاه اتوکام معرفی شد
رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکتهای دانش بنیان شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۱ سامانه خدمات رسانی شهرداری اصفهان در نمایشگاه اتوکام به شهروندان معرفی شد، گفت: البته مجموعه سامانههایی که هم اکنون در شهرداری اصفهان به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد، بیش از این تعداد است.
-
شهرهای ایراندستچین میوههای بازار کرج/رونمایی از تقویم فرهنگی سبزوار
در بسته خبری امروز از مرمت اثر ملی گنبد باز نطنز تا نصب شیرهای هیدرانت در شیراز و تجهیز شهرداری اردبیل به سامانه هوشمند ۱۳۷ را بخوانید.
-
استانهارضایتمندی ۹۳ درصدی تماسگیرندگان با اداره ۱۳۷ در هفته گذشته
در هفته گذشته ۶۵۷ مورد از تماسهای شهروندان به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۳ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
-
استانهارضایتمندی ۹۲ درصدی تماسگیرندگان با اداره ۱۳۷ در هفته گذشته
در هفته گذشته ۶۰۹ مورد از تماسهای شهروندان به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۲ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
-
شهرهای ایرانبرقراری روزانه یکصد تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شاهرود
سرپرست بخش پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۳۷ شهرداری شاهرود گفت: به طور میانگین روزانه یکصد تماس و ماهانه سه هزار تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار میشود که از این مقدار ۸۰ درصد عملیاتی میشود.
-
استانهاتماس ۵ هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷ در هفته گذشته
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۱۱۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
-
استانهابیش از ۵ هزار تماس با اداره ۱۳۷ در یک هفته
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۷۲۲ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
-
استانهارضایتمندی ۸۰ درصدی شهروندان همدانی از عملکرد شهرداری
شهردار همدان از رضایتمندی ۸۰ درصدی شهروندان همدانی از عملکرد سازمانش خبر داد.
-
استانهارضایتمندی ۹۰ درصدی شهروندان اصفهانی از پیگیریهای ۱۳۷
هفته گذشته ۸۰۹ مورد از تماسهای شهروندان در ارتباط با ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز به صورت فوری توسط کارشناسان اداره ۱۳۷ به مسئولان اجرایی مناطق ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۰ درصدی تماس گیرندگان با ۱۳۷…
-
شهرهای ایرانشهروندان از کیفیت نامناسب آسفالت ناراضی هستند
شهردار منطقه دو کاشان گفت: مردم از کیفیت نامناسب آسفالت معابر که در سالیان متمادی و به دلایل مختلف ایجاد شده ناراضی هستند و مدیریت شهری تلاش میکند با اجرای طرحهایی بخشی از مشکلات موجود در این زمینه را رفع کند.
-
استانهابیش از ۶ هزار تماس با اداره ۱۳۷ در یک هفته
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۵۸۷ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.
-
طی ۶ ماه نخست سال ۹۸ انجام شد؛
استانهاارائه بیش از ۶۱ هزار مشاوره به شهروندان در اداره ۱۳۷
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی شش ماه گذشته ۶۱ هزار و ۱۸۰ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به شماره تلفن مورد نیاز شهروندان، برنامه های فرهنگی، اطلاعات مناطق ۱۵ گانه، مسیریابی و اسکان مسافران را به شهروندان ارائه کردند.