آغاز طرح "استقبال از نوروز" در شهرداری ورنامخواست

خبرگزاری ایمنا:‌ شهردار ورنامخواست گفت:‌ همزمان با اجرای طرح استقبال از نوروز، برنامه‌ها و اقدامات متنوعی در بخش خدمات شهری که ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره شهروندان دارد، در دست اقدام است.

اردشیر محمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در ارتباط با طرح استقبال از نوروز اظهار داشت:‌ با توجه به فرارسیدن ایام آخر سال، تعطیلات نوروزی، حضور میهمانان و مسافران نوروزی در این شهر، ‌این طرح همچون سال‌های گذشته، به‌منظور ارتقا کمی و کیفی خدمات شهری،‌ ایجاد چهره‌ای مطلوب و شاد از سیمای شهر، آماده‌سازی منطقه برای رفاه حال شهروندان، تلطیف سیمای بصری و استقبال از مسافران نوروزی آغاز شد. ‌
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، نظافت و تنظیف خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی، رنگ‌آمیزی جداول، ‌نرده‌ها، پایه‌ تابلوهای ترافیکی، چراغ‌های روشنایی، رفیوژ میانی معابر، جداول و تمامی المان‌ها و تاسیسات شهری، روشنایی بوستان‌ها و فضای سبز میادین، رفع عیب و نقص چراغ‌ها و آب‌نماها، اصلاح تابلوهای ترافیکی و جهت‌نما و شستشوی آن‌ها، خط‌کشی معابر اصلی، لکه‌گیری و روکش آسفالت حفاری‌های سطح شهر، پاکسازی و زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و استقرار چادر راهنمای مسافران در ورودی شهر در حد اعتبارات موجود شهرداری انجام می‌شود.
شهردار ورنامخواست افزود: چمن‌زنی بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر، کوددهی و هرس درختان و فضای سبز، رنگ‌آمیزی جداول، چاپ گزارش عملکرد یکساله شهرداری و نقشه راهنمای شهر برای توزیع در بین مسافران نوروزی، از دیگر اقدامات شهرداری ورنامخواست در آستانه سال جدید است.
وی بیان داشت: شهرداری ورنامخواست با برنامه‌ریزی منسجم و با بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای حوزه خدمات شهری و سایر حوزه‌ها، با اجرای طرح استقبال از بهار، به پیشواز سال نو می‌رود./ف
کد خبر 90577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.