مجموع توان نیروگاه‌های خورشیدی سازمان میادین اصفهان به ۴۶۰ کیلووات خواهد رسید

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: با بهره‌برداری از فاز دوم پروژه احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، مجموع توان نیروگاه‌های خورشیدی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به ۴۶۰ کیلووات خواهد رسید.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فاز نخست پروژه احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۶۰ کیلووات در سال ۱۴۰۰ روی سقف تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره‌بار با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال آغاز شد و دی‌ماه سال گذشته راه‌اندازی و به شبکه برق متصل شده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم پروژه احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات اسفندماه سال گذشته تعیین پیمانکار و عقد قرارداد شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی و نصب پنل‌های آن تا پایان تابستان امسال با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام شود.

مجموع توان نیروگاه‌های خورشیدی سازمان میادین اصفهان به ۴۶۰ کیلووات خواهد رسید

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این نیروگاه مجموع توان نیروگاه‌های خورشیدی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به ۴۶۰ کیلووات خواهد رسید.

کد خبر 663148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.