ماندن یا رفتن سرمربی ذوب آهن تا پایان هفته مشخص می‌شود

سرمربی ذوب آهن در روزهای آتی جلسه‌ای با مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن برگزار خواهد کرد تا درخصوص جدایی یا تمدید قرارداد وی تصمیم‌گیری شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پایان یافتن فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، قرارداد مهدی تارتار هم با تیم فوتبال ذوب‌آهن به اتمام رسید و پس از قرار گرفتن گاندوها در جایگاه نهم جدول، حالا مدیران کارخانه و باشگاه تصمیم خواهند گرفت که نیمکت تیم فوتبال ذوب‌آهن را برای فصل آینده به چه‌کسی بسپارند.

قبل از به اتمام رسیدن فصل بیست‌ودوم، صحبت‌های زیادی درخصوص احتمال جدایی مهدی تارتار از ذوب‌آهن به گوش می‌رسید چرا که مدیران رضایت چندانی از وی نداشتند و حرف‌های تارتار در کنفرانس‌های خبری و مصاحبه‌ها نیز نشان از این می‌داد که ممکن است وی دیگر برای سومین فصل متوالی سرمربی ذوب‌آهن نباشد اما ورق برگشت و حالا جای طرفین تغییر کرده است.

مهدی تارتار شب گذشته در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های جالبی مطرح و خاطرنشان کرد: باعث افتخار من است که بتوانم با ذوب‌آهن کار کنم؛ اما فوتبال حرفه‌ای است و همه به‌ویژه باشگاه باید بررسی‌های لازم را انجام دهند و برای سال آینده هدف‌گذاری کند. سپس به‌دنبال گزینه‌های مدنظر برود و اگر شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که ادامه همکاری مسیر شود موجب افتخارم است که مربی تیم بزرگی مانند ذوب‌آهن باشم.

علاوه‌بر این ماجراها، از چند روز گذشته نیز شایعاتی مبنی‌بر جدایی مهدی تارتار از ذوب‌آهن در برخی محافل مطرح شده که البته تا این لحظه کذب بوده و حقیقت ندارد. قضیه از این قرار است که براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته میان باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن، جلسه‌ای میان مهدی تارتار و مهدی کوهی مدیرعامل این کارخانه باید برگزار شود تا طرفین درخصوص ادامه یا قطع همکاری به گفت‌وگو بپردازند.

این جلسه قرار بود امروز برگزار شود اما ظاهراً به‌علت مشکلات شخصی مهدی کوهی این جلسه لغو شده و تا آخر هفته برگزار خواهد شد. البته شنیده‌های ما حکایت از این دارد که مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن تمایلی به ماندن مهدی تارتار در این باشگاه به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال ندارد و چند گزینه هم برای جانشینی وی مطرح شده که به‌زودی با مشخص‌شدن تکلیف مهدی تارتار از آن‌ها نام خواهیم برد.

قطعاً طی یکی دو روز آتی یا نهایتاً تا انتهای هفته، وضعیت مهدی تارتار با ذوب‌آهن مشخص می‌شود اما باوجود اینکه شایعات اخیر کذب است اما احتمال جدایی تارتار بسیار زیاد است. از یک ذوب‌آهنیِ سابق و یک سرمربی لیگ‌یکی هم به‌عنوان کاندیداهای سرمربیگری گاندوها برای فصل آینده یاد می‌شود که با فاش‌شدن نام آن‌ها، قطعاً دو دستگی میان هواداران ذوب‌آهن به‌وجود خواهد آمد.

کد خبر 662866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.