۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
تاکسی‌های شیراز نونوار شد

رئیس کمیته حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز، از نوسازی تاکسی‌های این کلانشهر با تلاش و پیگیری شورای اسلامی شهر و پیگیری و تامین بودجه توسط شهردار شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی کیانی رحیمی امروز_ چهارشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ در نشست خبری خود با خبرنگاران از نوسازی تاکسی‌های شیراز با تلاش و پیگیری شورای اسلامی شهر و پیگیری و تأمین بودجه توسط شهردار شیراز خبر داد و اظهار کرد: در چند سال اخیر هیچ‌گونه نوسازی و تبدیل به احسن تاکسی به صورت کشوری انجام نشده و این تأخیر موجب فرسودگی و گاهاً از کارافتادگی تاکسی‌ها و به تبع آن ایجاد مشکلات و معضلاتی برای رانندگان این صنف شده است.

وی افزود: از مبلغ تأمین شده برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی که ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده، مبلغ ۱۵۰ میلیون به صورت تسهیلات بانکی پیگیری و آماده ارائه است و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض شورا و شهرداری به رانندگان تاکسی است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهردار این شهر نیز با همراهی همیشگی و صمیمانه مصوبه شورا را اجرا و کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی و پرداخت دو قسط اول تسهیلات بانکی را نیز تقبل کرد.

وی ادامه داد: شهرداری به‌زودی ثبت‌نام مالکان تاکسی‌ها را بر اساس مدل (سال ساخت) و به‌صورت ساختاری و با توجه به فرسودگی و مدل تاکسی‌ها را آغاز خواهد کرد و دعوت از مالکان تاکسی از طریق پیامک انجام خواهد شد.

کیانی ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح نوسازی توسط شورا و شهرداری این مهم را یکی از دغدغه‌های اصلی خود از زمان حضور در شورا دانست و خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت و مطالبات رانندگان شریف تاکسی کمک حائز اهمیتی به مدیریت شهری و کاهش استرس و ارتقای سطح کیفی خدمات حمل‌ونقل خواهد داشت.

کد خبر 661797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.