کارآمدی شوراهای اجتماعی محلات با آیین‌نامه جدید ارتقا پیدا می‌کند

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از ارتقای کارآمدی و جایگاه شوراهای اجتماعی محلات با آیین‌نامه جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی ابراهیمی در نخستین نشست فصلی اعضای شوراهای اجتماعی محلات منطقه سه شهرداری مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خالصانه اعضای شوراهای اجتماعی محلات، اظهار کرد: شورای ششم شهر مشهد اهتمام جدی نسبت به بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های مردمی و مصوبات شوراهای محلات دارد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر مشهد دغدغه‌مند شوراهای اجتماعی است، بر همین اساس بود که ۹ ماه از زمان خود را صرف آئین‌نامه این شوراها کرد و آئین‌نامه‌ای که به دنبال ارتقای جایگاه و کارایی شوراهای اجتماعی محلات است، ساعت‌ها در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: ثمره اعتماد مدیریت شهری به مردم، تعریف پروژه‌های زودبازده است که براساس خواست و مطالبه آنها مصوب و اجرایی می‌شود.

ابراهیمی گفت: تفاوت این دوره از شوراهای اجتماعی محلات با ادوار پیشین، ارتقای کارآمدی این شوراها است که امیدواریم هر روز تقویت شود.

کد خبر 661419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.