دستگیری سارق طلاجات منزل

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی، پرونده سرقت طلاجات یک منزل در کمتر از یک ساعت حل و عامل سرقت که از اقوام نزدیک مالباخته بود دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی سرقت مقادیری طلا از منزل یکی از شهروندان شاهین‌شهری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه سرقت به یکی از اقوام نزدیک مالباخته مشکوک شدند و با بررسی‌های تکمیلی و تحقیقات صورت گرفته از فرد مظنون، شک مأموران به یقین تبدیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: فرد سارق که به واسطه رفت و آمد خانوادگی از محل دقیق نگهداری زیورآلات موجود در منزل صاحبخانه مطلع بود با تهیه کلید درب ورودی منزل در یک فرصت مناسب و در نبود ساکنان اقدام به سرقت زیورآلات موجود در محل کرده و برای گمراه کردن پلیس اقدام به صحنه‌سازی در محل می‌کند.

وی با اشاره به کشف زیورآلات مسروقه و تحویل آنها به مالباخته، اضافه کرد: شهروندان سایر افراد را از محل نگهداری وجوه نقد و زیورآلات داخل منزل خود مطلع نکنند و هنگام مسافرت آنها را نزد افراد مطمئن قرار دهند.

کد خبر 661043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.