پرطرفدار ترین کلاه کاسکت‌های بازار ایران
کلاه کاسکت

اگر برای خرید کلاه کاسکت سری به بازار زده باشید، با انواع و اقسام محصولاتی مواجه می‌شوید که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خودشان هستند.

این تنوع کلاه کاسکت‌ها شاید دست شما را در خرید باز بگذارد، اما خود آن می‌تواند به عنوانی چالشی برای خرید شناخته شود. کدام نوع کلاه کاسکت را بخریم؟ بهترین کلاه کاسکت بازار کدام است؟ کدام یک از آن‌ها کارکردهای بهتری دارد؟ و سوالاتی از این قبیل. با ما همراه باشید تا برخی از محبوب‌ترین کلاه کاسکت‌ها بین ایرانی‌ها را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های مهم بهترین کلاه کاسکت‌های بازار ایران

وظیفه کلاه کاسکت‌ها یک چیز بیشتر نیست؛ محافظت همه جانبه از سر و گردن موتورسوار در حین تصادف. از این رو کلاه کاسکتی می‌تواند به عنوان بهترین کلاه کاسکت بازار معرفی شود که دارای جنسی مقاوم و بادوام بوده و می‌تواند تا تمامی ضربات وارد شده را به سادگی برطرف کند. از سوی دیگر، چنین کلاه ایمنی باید وزن سبک و کمی نیز داشته باشد تا در زمان استفاده، فشار زیادی به گردن موتورسوار وارد نکند.

کلاه ایمنی

محبوب‌ترین کلاه کاسکت‌ها بین ایرانی‌ها کلاه کاسکت‌هایی هستند که علاوه بر تمامی فاکتورهای بالا، قیمت مقرون به صرفه‌تری داشته باشند. رده قیمتی کلاه‌های ایمنی از چند میلیون تا چند ده میلیون تومان، متغییر است. شما باید به دنبال کلاهی باشید که هم امکانات و قابلیت‌های مختلفی داشته باشد و هم قیمت مناسبی؛ تا بدین صورت دست به یک خرید مطمئن بزنید. برای مشاهده انواع کلاه کاسکت و خرید هر کدام به لینک مربوطه مراجعه کنید.

معرفی محبوب‌ترین کلاه کاسکت‌ها بین ایرانی‌ها

پرفروش‌ترین کلاه کاسکت

حال که به صورت کلی آشنا شدید که یک کلاه کاسکت مناسب، چه ویژگی‌های مهمی باید داشته باشد، شاید شما هم بخواهید بدانید که کدام یک از کلاه کاسکت ها، بین موتورسواران ایرانی، طرفداران بیشتری دارد. ما در این قسمت، برخی از مهمترین و محبوب‌ترین کلاه کاسکت‌ها بین ایرانی‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما نیز با آن‌ها آشنا شوید:

کلاه کاسکت فک متحرک ردلاین مدل NSN-MTBLK مشکی مات

اولین نکته‌ای که در این کلاه کاسکت به چشم می‌خورد، طراحی بسیار زیبا و چشم نواز آن است. این کلاه کاسکت دارای فکی متحرک بوده که می‌تواند به سادگی باز و بسته شود. از این رو موتورسواری حتی در روزهای گرم سال نیز برای شما خسته کننده و عذاب‌آور نخواهد بود. اما در این میان نباید از وزن ۱۵۷۰ گرمی آن نیز غافل شد. وزنی که برای یک کلاه کاسکت بسیار مناسب بوده و از این رو کلاه کاسکت فک متحرک ردلاین مدل NSN-MTBLK مشکی مات در کلاه کاسکت فک متحرک دسته‌بندی می‌شود.

این کلاه ایمنی، در کشور چین و به سفارش ایران ساخته شده است. از این رو قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. جنس بدنه آن از ABS یا پلاستیک فشرده بوده و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه از خود نشان می‌دهد. از دیگر دلایلی که باعث شده تا این کلاه به عنوان محبوب‌ترین کلاه کاسکت‌ها بین ایرانی‌ها معرفی شود می‌توان به وجود پد داخلی پلی استر با قابلیت جداسازی و شسشتو، طلق از جنس پلی کربنات، عینک دودی، وجود چند دریچه هوا برای تهویه، قابلیت نصب میکروفون و کاور کلاه اشاره کرد.

کلاه کاسکت بدون فک استار مشکی مات مدل STR-MAT

اما اگر به دنبال یک کلاه کاسکت ارزان و بدون فک هستید، کلاه ایمنی بدون فک استار مشکی مات مدل STR-MAT قطعا گزینه‌ای مناسب برای شما است. این کلاه ایمنی بسیار جذاب تنها ۷۳۷ گرم وزن داشته و جزو سبک‌ترین کلاه کاسکت‌های موجود در بازار دسته‌بندی می‌شود. جنس بدنه آن از ABS بوده و مقاومتی بسیار بالا در برابر انواع ضربه دارد. این کلاه ایمنی در کشور ایران تولید شده است و به همین دلیل، قیمت بسیار پایینی در مقایسه با سایر کلاه‌های کاسکت‌های بدون فک دارد.

وجود دریچه‌های مخصوص برای جریان یافتن هوا و بدون فک بدون این کلاه، موجب شده تا کلاه کاسکت بدون فک استار مشکی مات مدل STR-MAT جزو محبوب‌ترین کلاه کاسکت‌ها بین ایرانی‌ها به خصوص افرادی که در مناطق شرجی و یا گرمسیری موتورسواری می‌کند، باشد. از دیگر ویژگی‌های این کلاه ایمنی می‌توان به طلق ضد خش و شفاف، تودوزی مناسب، پد ضدحساسیت و قابلیت تنظیم اندازه اشاره کرد.

کلاه کاسکت راپیدو مدل 859-STARBLK

اما اگر قصد موتورسواری در شهر را دارید، کلاه کاسکت راپیدو مدل 859-STARBLK بهترین کلاه کاسکتی است که می‌توانید خریداری کنید. این کلاه با وزن ۱۱۰۰ گرمی خود، در دسته کلاه کاسکت‌های سبک قرار گرفته است. جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده ABS بوده و قابلیت دفع هر گونه ضربه و فشار را خواهد داشت. این کلاه نیمه نیز به سفارش کشور ایران و در چین ساخته شده است. از این رو طبیعی خواهد بود که در مقایسه با سایر کلاه‌های همرده، قیمت بسیار مناسبی داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های این کلاه کاسکت نیمه که آن را در بین محبوب‌ترین کلاه کاسکت‌ها بین ایرانی‌ها قرار داده است می‌توان به پد داخلی از جنس جیر شتری با قابلیت جداسازی و شستشو، عینک جیوه‌ای دید در شب، استاندارد DOT و وجود آفتابگیر اشاره کرد.

کلاه کاسکت راپیدو فک متحرک مدل Skull950

از دیگر کلاه کاسکت‌های فک متحرک و بسیار پرکاربرد می‌توان به کلاه کاسکت راپیدو فک متحرک مدل Skull950 اشاره کرد. این کلاه گزینه‌ای بسیار عالی برای موتورسواران شهری به شمار می‌رود. وزن آن تنها ۱۸۰۰ گرم بوده و در زمان استفاده فشاری به سر و گردن شما وارد نخواهد کرد. این کلاه کاسکت در کشور چین و به سفارش ایرانی ساخته شده است. از این رو دارای قیمتی بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با سایر کلاه‌های همرده است.

از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات آن می‌توان به وجود پد داخلی از جنس پلی استر با قابلیت جداسازی و شستشو، طرق با قابلیت تعویض، قابلیت نصب بلوتوث، استاندارد DOT و اتصالات بسیار قوی اشاره کرد.

کلاه کاسکت فک ثابت SMK تایفون مدل THORN (GL136)

آخرین نام در لیست محبوب‌ترین کلاه کاسکت‌ها بین ایرانی ها، کلاه کاسکت فک ثابت SMK تایفون مدل THORN (GL136) است. این کلاه دارای یک فوم با ضخامت ۵ سانتی متری بوده که در باعث افزایش دوام و مقاومت آن شده است. وجود تهویه بسیار مناسب، استفاده از این کلاه کاسکت فک ثابت را بسیار ساده و راحت کرده است. این کلاه ایمنی دارای وزنی ۱۶۰۰ گرمی بوده و به سفارش کشور ایتالیا و در هند ساخته شده است. از این رو، در مقایسه با سایر کلاه‌های همرده، دارای قیمتی بسیار مناسب‌تر است.

از دیگر ویزگی‌های مهم این کلاه کاسکت فک ثابت می‌توان به جنس EPS با چگالی چندگانه، پدهای داخلی ضد حساسیت با قابلیت شسشتو، طلق مقاوم در برابر خراش و اشعه فرابنفش، عینک یو وی ۴۰۰ و استانداردهای روز اروپا و آمریکا اشاره کرد.

کد خبر 660956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.