فرآیند احداث یادمان شهید گمنام استانداری اصفهان در حال انجام است

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان از انتخاب طرح برگزیده فراخوان اعلام در هفته های اخیر برای طرح یادمان شهید گمنام و آغاز عملیات اجرایی آن در استانداری اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمد یوسف زاده در خصوص احداث یادمان شهید گمنام مدفون شده در استانداری اصفهان، اظهار کرد: ۲۶ دی ماه سال گذشته شهید گمنام گرانقدر دفاع مقدس طی مراسم باشکوهی با حضور مسئولان استانی، در استانداری اصفهان خاکسپاری شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی معاونت عمرانی و دفتر فنی استانداری اصفهان مقرر شد طرح یادمان این شهید والامقام طی مسابقه‌ای سراسری و با مشارکت افراد برجسته صاحب نظر در این حوزه اجرا شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان عنوان کرد: دو روز پس از خاکسپاری این شهید والامقام، پوستر فراخوان طراحی یادمان شهید گمنام در فضای مجازی و رسانه‌های خبری، نظام مهندسی، شهرداری و دانشگاه‌ها انتشار یافت.

یوسف زاده افزود: تاریخ ثبت نام و ارسال آثار تا ۲۰ بهمن ماه تعیین گردید که به دلیل تعدد درخواست‌های واصله، مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

وی اظهار کرد: از میان آثار رسیده، ۱۴ طرح واجد شرایط برگزیده شد و مورد بازدید مدیران مربوطه قرار گرفت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان تصریح کرد: پس از برگزاری چند نشست مرتبط با هدف انتخاب طرح برگزیده نهایی، ۱۰ اردیبهشت ماه یکی از طرح‌ها توسط داوران برگزیده و با ابلاغ تغییرات نهایی طرح منتخب به شرکت کننده، هم اکنون مراحل ساخت آن در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: همه این مراحل در راستای ساخت بهترین یادمان برای شهید گمنام واقع در مهمترین دستگاه دولتی استان صورت گرفته است.

یوسف زاده گفت: قطعاً ساخت بنایی به این اهمیت نیازمند بررسی دقیق و همه جانبه است و این اقدامات در راستای ارج نهادن به مقام والای شهید گمنام با حساسیت ویژه مدیران صورت پذیرفته است.

کد خبر 660385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.