ستاره برزیلی لیورپول، وجه اشتراک مسی، رونالدو و نیمار را فاش کرد

آرتور ملو، ستاره برزیلی لیورپول که کنار فوق ستاره‌های دنیای فوتبال بازی کرده، در گفتگو با رسانه GOAL فاش کرد که کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار، در برخی چیزها، وجه اشتراک دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرتور ملو هافبک ۲۶ ساله و فعلی تیم فوتبال لیورپول، با رونالدو اسطوره پرتغالی‌ها، در یوونتوس کار کرده است، در بارسلونا با لیونل مسی برنده هفت توپ طلا، همبازی بوده و در تیم‌های پایه برزیل کنار نیمار حضور داشته است. او بهتر از بسیاری از افراد دیگر، می‌تواند در مورد آنچه این سه نفر را بسیار خاص می‌کند، اظهار نظر کند، زیرا انگیزه بی‌پایان آنها، برای رسیدن موفقیت ملموس است، و همین موضوع چنین ستاره‌هایی را از انسان‌های عادی جدا می‌کند.

آرتور به رسانه GOAL گفته است: "نیمار، CR7 و مسی، هر سه نفر، یک چیز مشترک دارند. آنها ذهنیت برنده‌ای دارند که هر کسی از آن برخوردار نیست. چه جلسه تمرینی باشد، چه بازی دوستانه یا فینال، این سه بازیکن همیشه برای درخشیدن و موفقیت تلاش می‌کنند، حتی اگر مقابل مادرشان بازی کنند، برایشان مهم نیست. ذهنیت آنها فوق‌العاده است. نیمار ماهر است، کارهای خلاقانه انجام می‌دهد و دریبل می‌زند. کریستیانو هر جا که باشد گل می‌زند، چون توانایی باورنکردنی دارد، و مسی یک اسطوره است.، مرد فوق‌العاده و یک فردی که غیر عادی است. من این فرصت را داشتم که با هر سه نفر بازی کنم و آنها را از نزدیک ببینم. هر کدام، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند، برخی‌شان بیشتر دریبل می‌زند یا بهتر کار می‌کند، اما من ذهنیت آنها را دوست دارم. هر سه از این نظر غیرعادی هستند.»

آرتور در حال حاضر با بازیکنانی مانند محمد صلاح و ویرجیل فن‌دایک در لیورپول کار می‌کند، اما از زمان پیوستن به قرمزها به صورت قرضی از یوونتوس در سپتامبر ۲۰۲۲، تنها ۱۳ دقیقه بازی کرده است. او ادعا می‌کند که همچنان از بازی‌های خود لذت می‌برد. با این حال، گفت: «از زمانی که به انگلیس آمدم، کلوپ با من واقعاً خوب رفتار کرد. باعث افتخار است که با یورگن کار کنم. او یکی از بهترین مربیان جهان است، او فردی باورنکردنی است و رفتارش همیشه خوب، ظریف و خاص بوده است.

" این واقعیت که می‌توانید با فردی مثل او تمرین کنید همیشه به شما به عنوان یک بازیکن چیزهای زیادی می‌دهد و مطمئن هستم که برای آینده‌ام مفید است، من فرصت داشته‌ام چیزهای زیادی از مرد آلمانی یاد بگیرم. اکنون که بهبود یافته‌ام، بدیهی است که دوست دارم بتوانم بیشتر بازی کنم، اما می‌توانم درک کنم که شرایط الان با آن چیزی که وقتی به لیورپول آمدم متفاوت است، زیرا در آن زمان، تیم نیازهایی داشت و اکنون نیازهای دیگری دارد، اما من این آرامش را دارم که وقتی با بچه‌ها صحبت می‌کنم، آنها می‌گویند که هیچ‌کس از من شکایتی ندارد، برعکس. همچنین در لیورپول همه به طور کلی با من رفتار بسیار خوبی داشته‌اند و فقط می‌توانم از سران تیمم تشکر کنم‌."

او در مورد امیدهای خود برای آینده افزود: "فصل آینده را خوب می‌بینم. این، در حرفه‌ام تعیین کننده خواهد بود، من خیلی خوب کار می‌کنم. مشتاقانه منتظر نمایش نسخه جدیدی از توانایی‌های خودم هستم. امیدوارم فرصتی برای بازی کردن در لیورپول و سپس خداحافظی با هم تیمی‌هایم، کمیته فنی و هوادارانی که با من بسیار خوب رفتار کرده‌اند، داشته باشم."

آرتور در پایان فصل به یووه بازخواهد گشت و قراردادش تا سال ۲۰۲۵ در آنجا اعتبار دارد، خود او ابراز تمایل کرده است که در زمان فیفادی پیش رو، دوست دارد بار دیگر به تیم برزیل بازگردد.

کد خبر 660130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.