بهره‌برداری از فاز نخست پروژه شهید بروجردی در آینده نزدیک

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فاز نخست پروژه بزرگراه شهید بروجردی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: این بزرگراه در امتداد آزادراه تهران-ساوه و حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار ۴۵ متری بهار واقع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه _ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: هفته گذشته از پروژه شهید بروجردی بازدید شد و امروز نیز با نیروهای تأثیرگذار در این پروژه جلسه‌ای برگزار کردیم که در آن موضوعات و موانع م بررسی و مقرر شد تا پایان اردیبهشت‌ماه معارض فاز نخست برطرف شود.

وی با بیان اینکه در پروژه بزرگراه شهید بروجردی رفع معارضان با سرعت انجام می‌شود و بین دو تا سه ماه آینده فاز نخست آن به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: برای این پروژه پنج تا شش هکتار فضای سبز نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: پروژه شهید بروجردی به‌رغم ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی، ۱۵ معارض دارد، البته در جلسه امروز با یکی از معارضان که از یک شرکت دولتی بود، به توافق رسیدیم.

وی افزود: پروژه مذکور ۹۴ درصد پیشرفت داشته است و برای فاز نخست طرح ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد، همچنین تخصیص نقدینگی نیز انجام شده است و امیدواریم تا پایان ماه جاری معارض رفع شود و پروژه به نتیجه برسد.

کد خبر 660083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.