افزایش ۷ برابری جامعه آماری کشتی اصفهان / استعدادپروری با جدیت دنبال می‌شود

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: برنامه‌های ما رشد چشمگیری داشته است و توانسته‌ایم جمعیت آماری کشتی استان را نزدیک به هفت برابر افزایش دهیم، همچنین جامعه آماری ما نزدیک به ۱۰ هزار کشتی‌گیر است که این تعداد در نوع خود چشمگیر بوده است.

مصطفی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره برنامه‌های هیئت کشتی استان اصفهان اظهار کرد: هیئت کشتی طی سندی که نوشته شد برنامه‌های بلندمدتی را در نظر داشت اما متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا با تأخیر در اجرای برنامه‌ها مواجه شدیم. یکی از برنامه‌های ما شکوفایی استعداد و تقویت زیرساخت‌ها است اما در بحث فنی برنامه‌ای نوشتیم که هدف ما سرمایه‌گذاری در رده سنی نونهالان و نوجوانان است.

پروسه استعدادپروری را آغاز کرده‌ایم

وی افزود: خوشبختانه برنامه‌های ما رشد چشمگیری داشته است و توانسته‌ایم جمعیت آماری کشتی استان را نزدیک به هفت برابر افزایش دهیم، همچنین جامعه آماری ما نزدیک به ۱۰ هزار کشتی‌گیر است که در نوع خود چشمگیر بوده است و یک‌سال نیز به دلیل جذب استعدادها در کشور به عنوان هیئت نمونه استانی شناخته شدیم‌. خوشبختانه این استعدادیابی نزدیک به یک‌سال است که تبدیل به استعدادپروری شده است و امیدوارم بتوانیم در پروسه‌ای شش یا هفت ساله معرفی بازیکنان ملی‌پوش همچنین افتخاری برای جامعه ورزش و استان اصفهان داشته باشیم.

افزایش ۷ برابری جامعه آماری کشتی اصفهان/ استعدادی پروری با جدیت دنبال می‌شود

کشتی اصفهان روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت

میرزایی در تشریح حضور باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر کشتی خاطرنشان کرد: ابتدا از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان تشکر می‌کنم که در این رشته ورزشی و لیگ برتر برای اولین بار سرمایه‌گذاری کرد و اولین سال حضور آن‌ها نیز با قهرمانی به اتمام رسید. البته تیم‌های دیگری همچون پادما یدک به لیگ برتر رسیدند و قرار است سرمایه‌گذاری و تفاهم‌نامه‌هایی در رده‌های پایه نوشته شود که امیدوارم در آینده در این باشگاه نیز کشتی‌گیر ملی‌پوش داشته باشیم و این موضوع نوید روزهای خوب را به کشتی استان می‌دهد.

باشگاه سپاهان فعالیت آکادمیک خود را آغاز کرده است

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان با اشاره به سرمایه‌گذاری باشگاه‌های دیگر در این رشته ورزشی تصریح کرد: با دو باشگاه دیگر نیز مذاکراتی داشته‌ایم که پس از نهایی شدن موضوع این مذاکرات رسانه‌ای خواهد شد. سپاهان نیز فعالیت آکادمیک خود را آغاز و در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری کرده است. درواقع لیگ برتر برای هر استانی خوب است اما باید تمرکز خود را بر رده‌های پایه بگذاریم تا در آینده بتوانیم بگوییم بازیکنان رده پایه سپاهان در تیم ملی حضور دارند.

برخی برنامه‌های ما پس از چندین سال اجرایی شدند

میرزایی در تشریح برنامه‌های پیش روی هیئت کشتی گفت: هیئت کشتی یکی از برنامه‌های خود که برگزاری لیگ در تمام رده‌های سنی بود را پس از سال‌ها اجرا کرد و این موضوع توانست برای ما گره‌گشا باشد، چراکه امسال در المپیاد استعدادهای برتر پس از ۳۰ سال فینالیست داشتیم و یعقوب‌زاده در کشتی آزاد سکوی قهرمانی را از آن خود کرد. در هرحال اجرای برنامه‌های لیگ در رده‌های پایه و مسابقات کشوری نونهالان در اردیبهشت را پیش رو داریم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

افزایش ۷ برابری جامعه آماری کشتی اصفهان/ استعدادی پروری با جدیت دنبال می‌شود

باشگاه ایزی‌پایپ در رده‌های پایه از مربیان ملی استفاده می‌کند

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در پایان صحبت‌های خود درباره تیم‌داری شهرستان کاشان اظهار کرد: ناگفته نماند که باشگاه ایزی‌پایپ کاشان نیز در این شهرستان سرمایه‌گذاری کرده است و با ایجاد خانه کشتی در کاشان در رده‌های پایه از مربیان تیم ملی استفاده می‌کند و آن‌ها نیز در حال استعدادپروری هستند. در پایان از تمام شهرستان‌های فعال تشکر می‌کنم، چراکه اعتقاد ما این است که اگر می‌خواهیم در استان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید شهرستان‌ها نیز فعال باشند.

کد خبر 660021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.