تجلیل از پیشکسوت عکاسی اصفهان در روز معلم

رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان گفت: در روز معلم این مرکز از پیشکسوت عکاسی اصفهان یعنی عبداله هاشمی‌نسب تجلیل می‌کند. درواقع هر فردی در زندگی خود خاطراتی از تصاویر این عکاس پیشکسوت دارد.

عباس تاتایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران زیر نظر دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان فعالیت می‌کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از رشته‌های مورد پذیرش در این مرکز عکاسی است و از طرفی سه‌شنبه _دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ نیز روز معلم است تور گردشگری به مناسبت این روز تدارک دیده‌ایم.

وی افزود: در روز معلم این مرکز از پیشکسوت عکاسی اصفهان یعنی عبداله هاشمی‌نسب تجلیل می‌کند. درواقع هر فردی در زندگی خود خاطراتی از تصاویر این عکاس پیشکسوت دارد.

رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان ادامه داد: مرکز جامعه اسلامی کارگران اصفهان قصد دارد به مناسبت روز معلم در ورزشگاه نقش‌جهان در کنار تجلیل از عبداله هاشمی‌نسب برای دانشجویان، اساتید و سایر علاقه‌مندان به رشته عکاسی برنامه ویژه‌ای برگزار کند.

وی تاکید کرد: در این روزها عبداله هاشمی‌نسب به دلیل کهولت سن فعالیت زیادی در حوزه عکاسی ندارد و این مرکز قصد دارد برای قدردانی از فعالیت‌ها و حفظ خاطرات وی در روز معلم این برنامه را برگزار کند.

تاتایی در همین رابطه افزود: عبداله هاشمی‌نسب از مفاخر عکاسی محسوب می‌شود و با توجه به اینکه در باشگاه سپاهان نیز موزه‌ای از تصاویر وی وجود دارد، تصمیم گرفتیم که برنامه تجلیل را در ورزشگاه نقش‌جهان تور برگزار کنیم.

وی گفت: در این تور گردشگری قصد داریم از موزه باشگاه سپاهان بازدید و در صورت امکان کارگاه عکاسی با حضور عبداله هاشمی‌نسب برگزار کنیم تا دانشجویان این حوزه از تجربیات وی استفاده کنند.

رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان ادامه داد: این تور گردشگری با همکاری باشگاه سپاهان برگزار می‌شود.

کد خبر 658383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.