پورتو با طارمی به یک‌قدمی فینال جام‌ حذفی پرتغال رسید

تیم فوتبال پورتو با حضور ۷۴ دقیقه‌ای مهدی طارمی، بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام‌ حذفی پرتغال را دو بر یک مقابل فامالیسائو پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ تیم‌های فامالیسائو و پورتو در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال پرتغال از ساعت ۲۳ در خاته فامالیسائو برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این تقابل با نتیجه دو بر یک به سود یاران مهدی طارمی به اتمام رسید.

ایوان مارکانو دقیقه ۱۶ و تونی مارتینز دقیقه ۶۳ برای پورتو گلزنی کردند. تک‌گل فامالیسائوی میزبان را نیز در دقیقه ۳۶ الکساندر پنترا به‌ثمر رساند. ضمن اینکه دقیقه ۹۰ اوتاویو از فامالیسائو با کارت‌قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد اما پس از بازبینی صحنه توسط کمک‌داور ویدیویی، رنگ کارت به زرد تغییر پیدا کرد.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتویی‌ها در این دیدار از دقیقه ۷۴ به زمین مسابقه آمد، اما در طول مدت ۱۷ دقیقه‌ای که درون زمین بود موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل برای تیم سرجیو کونسیسائو نشد.

دیدار برگشت دو تیم پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه دراگائو برگزار خواهد شد. طارمی و یارانش در صورت برتری و صعود به فینال باید در بازی پایانی به‌مصاف برنده دیدار تیم‌های براگا و ناسیونال بروند که بازی رفت آن‌ها را براگا در خانه حریف پنج بر صفر به پیروزی رساند.

کد خبر 657363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.