روایت شور و هیجان عیدانه در شهر رویاها

شب عید فطر حال و هوای شهر رویاها متفاوت است، جمعیت زیادی وارد پارک می‌شوند، صف بازی‌ها شلوغ‌تر از همیشه است، تعداد زیادی از مردم منتظر آغاز جشن «باهم بهتریم» هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت ۲۰، کمربندی شرق اصفهان، شهر رویاها

-هیاهویی برپاست، همه در جنب و جوش هستند، صندلی‌ها چیده می‌شود؛ همه‌چیز مهیاست برای میزبانی از مردم اصفهان در شب عید فطر.

- از چند کیلومتر قبل از ورودی پارکینگ انبوهی از ماشین‌ها منتظر ورود و در پی پیدا کردن جای پارک هستند.

- کودکان به همراه پدر و مادرانشان یکی یکی وارد شهر رویاها می‌شوند، هرکدام با شوقی فروان از تصوراتی که از بازی‌ها در ذهنشان دارند، تعریف می‌کنند.

- مسیر ورودی با چراغ‌های رنگی تزئین شده است و حال و هوای شهر رویاها را متفاوت کرده است، تعدادی از مردم دور میز کافه‌ها منتظر سفارششان هستند، آن طرف‌تر صدای جیغ و هیجان از سمت موتور چرخان به گوش می‌رسد، صف بازی‌ها شلوغ‌تر از همیشه است، بچه‌ها و بزرگترها همه با شوق منتظرند تا نوبتشان شود.

ساعت ۲۰:۳۰، شهر رویاها

-همه با آهنگ سرود جمهوری اسلامی به پا می‌خیزند؛ سرود ملی خوانده می‌شود؛ قرآن تلاوت می‌شود. جمعیت انبوهی روی صندلی‌ها نشسته و منتظر اجرای برنامه هستند، روبه‌روی خانه واژگون بر صفحه‌های نمایش تصویر قاری قرآن و بنرهای «جشن بزرگ باهم بهتریم» نمایش داده می‌شود.

- برنامه با نام حضرت علی (ع) آغاز می‌شود؛ حامد سلطانی، مجری برنامه با تبریک عید سید فطر برنامه را شروع می‌کند: «بعد از ۳۰ روز عبادت و بندگی امشب باهم و کنار هم جشنی با شعار «باهم بهتریم» برگزار می‌کنیم».

- گروه آب‌نبات با شعری شاد و مهیج روی صحنه می‌آیند تا برنامه‌ای پرانرژی برای بچه‌ها اجرا کنند، بچه‌ها با خوشحالی و انرژی همراهی می‌کنند، شعرهای قدیمی «خانه مادربزرگه»، «باز باران با ترانه» و «کلاه قرمزی» خوانده می‌شود و بزرگترها را به یاد قدیم می‌اندازد.

احمدی، یکی از شرکت کنندگان در جشن باهم بهتریم می‌گوید: مردم به چنین جشن‌ها و محیط‌های بانشاطی نیاز دارند، امشب از ته دل خندیدیم.

وی ادامه می‌دهد: در پایگاه هشتم شکاری ساکن هستیم، آنجا اعلام شد شب عید فطر جشن بزرگی در شهر رویاها برگزار می‌شود. جشن بسیار خوبی بود و خانواده ما از این مراسم راضی بودند و لذت بردیم، اولین بار است که به شهر رویاها آمدیم.

- جشن با برگزاری مسابقه‌ای شاد برای آقایان ادامه می‌یابد، بعد از آن جواد مدنی روی صحنه می‌رود و استندآپ خود را اجرا می‌کند. همه از ته دل فارغ از مشغله‌های زندگی می‌خندند. شور و هیجانی خاص در شب عید فطر در شهر رویاها برپاست.

- حسین حقیقی خواننده کشورمان ترانه می‌خواند، بعد از گذشت حدود سه ساعت و هوای خنک، مردم هنوز با اشتیاق همراهی می‌کنند.

سمیه محمدی که به همراه همسر و دو فرزند خردسالش به این جشن آمده می‌گوید: برنامه عالی بود، هم برای بزرگترها و هم برای بچه‌ها فضای شادی فراهم بود و تا پایان برنامه اصلاً خسته نشدیم.

- همزمان با خواندن شعر برای ایران از سوی حسین حقیقی نورافشانی زیبایی در آسمان شهر رویاها انجام شد.

ساعت ۲۳:۳۰؛ پایان جشن «با هم بهتریم»

-۴۰ شماره از بین کاغذهایی که برای قرعه‌کشی ابتدای برنامه میان مردم پخش شده بود، به عنوان برنده اعلام شد.

- جشن به پایان می‌رسد، همه با انرژی به سمت بازی‌ها حرکت می‌کنند، گویی برای چند ساعت از هیاهوی دنیا و مشغله‌های روزمره فارغ شدند و از ته دل خندیدند…

کد خبر 656277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.