رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی و قدس در آستانه آزادی است

شورای نگهبان در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مقاومت در فلسطین و کشورهای اسلامی متحدتر از گذشته هستند و دشمن صهیونیستی در تزلزل بیشتری به مفهوم «فروپاشی» و «نابودی» نزدیک‌تر شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، این شورا در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس با تاکید بر شکنندگی بیش از پیش رژیم صهیونیستی و قرار گرفتن قدس شریف در آستانه پیروزی و آزادی، از مردم بزرگ ایران اسلامی خواست تا در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور حضور یابند.

متن این بیانیه به این شرح است:

امروز «اراده‌ی شکست‌ناپذیر» در فلسطین و همه‌ی منطقه‌ی غرب آسیا، جایگزین «ارتش شکست‌ناپذیر» صهیونیست شده است. امروز آن ارتش جنایتکار ناچار شده است آرایش تهاجمی خود را به تدافعی تبدیل کند.» (مقام معظم رهبری - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

امسال روز جهانی قدس در شرایطی در ایران اسلامی و شهرها و کشورهای جهان برگزار می‌شود که نیروهای مقاومت در فلسطین و کشورهای اسلامی متحدتر از گذشته هستند و دشمن صهیونیستی در تزلزل بیشتری به سر می‌برد و به مفهوم «فروپاشی» و «نابودی» نزدیک‌تر شده است.

امروز دیگر همه ملت‌های مسلمان و گروه‌های فلسطینی بدین نتیجه رسیدند که تنها راه حفظ فلسطین و آرمان قدس، مقاومت و مبارزه است و کلیدواژه «سازش» در گفتمان هیچ ملت و گروهی وجود ندارد؛ حتی برخی دولت‌های کشورهای اسلامی نیز بدین نتیجه رسیدند که سازش با صهیونیست‌ها خطای بزرگی است. بدین ترتیب صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در طرحی که با سودجویی از نام حضرت ابراهیم (ع) به دنبال عادی‌سازی روابط با کشورهای اسلامی بودند، شکست خوردند.

بخش بزرگی از این اتفاقات که فلسطین و قدس را به پیروزی بزرگ نزدیک کرده است، مرهون تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرزندان انقلابی‌شان که جلودار آن‌ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، از فلسطین می‌باشد.

امروز مقاومت تنها با سنگ به نبرد با دشمن صهیونیستی نمی‌رود و رزمندگان اسلام در غزه و کرانه باختری به تسلیحات خاص نظامی همچون موشک و پهپاد مجهز هستند و می‌توانند گنبد آهنین صهیونیست‌ها را در هم شکسته و به سخره بگیرند. در درگیری‌های چند روز پیش نیز همگان مشاهده کردند که رژیم صهیونیستی شکننده‌تر از هر زمان دیگری است و این اراده نیروهای مقاومت است که شکست‌ناپذیر است.

شورای نگهبان ضمن تاکید دوباره بر حقانیت و حقوق ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و اینکه پیروزی امت اسلام، نزدیک و وعده‌های الهی تخلف‌ناپذیر است، روز قدس و یاد شهدای عزیز فلسطین و جبهه مقاومت را گرامی داشته و از مردم بزرگ و سلحشور ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور دعوت به عمل می‌آورد.

کد خبر 654422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.