۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
دوچرخه برقی ASYNC A1 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت مدل استاندارد دوچرخه برقی ASYNC A1 از 1899 دلار آغاز می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ASYNC دوچرخه برقی جدید خود به نام A1 را عرضه کرده است، موتور ۱۲۰۰ واتی آن سرعت دوچرخه را به حداکثر ۲۲ کلیومتر در ساعت می‌رساند که برای حرکت در بسیاری از مسیرها و جاده‌ها مناسب است. نسخه پرو این دوچرخه دارای یک باتری بزرگ ۱۹۲۰ وات ساعتی است، درحالی‌که نسخه استاندارد آن از باتری ۹۶۰ وات ساعتی بهره می‌برد که هر دو مسافت قابل‌توجهی را تا ۹۳ و ۴۷ کیلومتر در ساعت با هر بار شارژ ارائه می‌دهند.

دوچرخه برقی ASYNC A1 دارای یک تسمه درایو کربنی است که دوام بیشتری نسبت به درایوهای زنجیره‌ای سنتی دارد و سواری نرم‌تر و آرام‌تری را ارائه می‌دهد. این مدل دوچرخه برای جذب تکان‌ها و لرزش‌های جاده، دارای دوشاخه جلو مجهز به سیستم تعلیق است که باعث می‌‎شود دوچرخه‌سوار خستگی کمتری را احساس کند. محصول یادشده قادر است تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را تحمل کند، بنابراین برای طیف گسترده‌ای از دوچرخه‌سواران مناسب است.

علاوه بر این، دوچرخه برقی ASYNC A1 دارای چراغ‌های جلو LED با روشنایی ۳۰۰ لومن و چراغ ترمز است که می‌تواند دید مناسبی را ارائه دهد. همچنین یک نمایشگر IPS تمام رنگی نیز روی آن تعبیه شده که سرعت و میزان شارژ باتری را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند سفر خود را ردیابی کنند و از طریق برنامه ASYNC آن را از راه دور قفل کنند.

دوچرخه برقی ASYNC A1 در حال حاضر فقط در بازار آمریکا موجود است و قیمت مدل استاندارد آن از ۱۸۹۹ دلار شروع می‎‌شود، در حالی که قیمت مدل پرو ۲۳۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 653406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.