استقبال بیش از ۳۵۰ هزار نفر از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: اماکن تحت مدیریت این شرکت شامل مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و مجموعه شهر رویاها، در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۵۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی بوده است.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره میزان استقبال گردشگران نوروز ۱۴۰۲ از اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار کرد: پیرو آمار احصا شده از سامانه تردد شمار و عملکرد دستگاه‌های فروش الکترونیک، این شرکت در اماکن تحت مدیریت خود شامل مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین امسال میزبان بیش از ۳۵۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی بوده است.

وی افزود: بر همین اساس نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر از گردشگران از مجتمع گردشگری صفه و ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری آن نظیر فضاسازی‌های محیطی بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد بیش از ۲۸ هزار نفر با سوار شدن به تله‌کابین صفه از بام اصفهان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین نزدیک به ۱۰ هزار نفر از ظرفیت تفریحی ورزشی بولینگ و بیلیارد مجتمع گردشگری صفه بهره‌مند شده‌اند.

وی درباره میزان استقبال گردشگران از ابرسازه تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان اضافه کرد: تله‌سی‌یژ به لحاظ موقعیت مکانی در محلی واقع شده که جمع کثیری از مخاطبان را به خود جذب می‌کند و طبیعت ویژه‌ای را برای گردشگران به نمایش می‌گذارد که در همین راستا، این ابرسازه در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر از گردشگران و مهمانان نوروزی اصفهان بوده است.

ساکت با اشاره به میزبانی از گردشگران در مجموعه بازی و تفریح شهر رویاها خاطرنشان کرد: مجموعه شهر رویاها توانست با ارائه خدمات تفریحی و سرگرمی ویژه خود، در نوروز ۱۴۰۲ میزبان نزدیک به ۴۵ هزار نفر از علاقه‌مندان باشد.

وی پیرامون پراستقبال‌ترین بازی‌های شهر رویاها در ایام نوروز افزود: بازی‌های ترن معلق شهر رویاها با استفاده بیش از ۱۵ هزار نفر و بازی سینمای چندبعدی شهر واژگون، با استقبال نزدیک به ۱۲ هزار نفر پربازدید تر ین بازی‌های شهر رویاها در نوروز ۱۴۰۲ به شمار بود.

کد خبر 652113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.