اعلام برنامه هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال‌ ساحلی

هفته چهارم لیگ برتر والیبال‌ساحلی از روز چهارشنبه هفته جاری در بندر دیر استان بوشهر آغاز می‌شود و به‌مدت سه‌ شب ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «خلیج فارس» با حضور ۱۳ تیم پیگیری می‌شود. هفته چهارم این رقابت‌ها از شانزدهم تا هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی پیکان بندر دیر برگزار می‌شود و سپهر سلطانی، سیدمحسن عبدالهی‌موسوی، حسن مهاجر، حمید احمدیان، رضا یزدان‌پرست و جمشید واحدیان قضاوت این دیدارها را برعهده دارند.

توفیق کابلی (سرپرست کل)، نادر انصاری (سرپرست داوران)، حسن بازدرهوا (سرپرست فنی)، حسن دشتی (مدیر اجرایی) و علی بلندنظر به‌عنوان سرپرست زمین در هفته چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی در این مسابقات حضور دارند.

هفته سوم این رقابت‌ها از هفدهم تا نوزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ به میزبانی رعدپدافند در تهران برگزار شد و تیم سنگ آهن بافق با کسب ششمین برد متوالی در رتبه نخست جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

جدول لیگ برتر والیبال‌ساحلی در ابتدای هفته چهارم:

سنگ آهن بافق؛ ۶ برد و ۱۲ امتیاز

فولاد هرمزگان؛ پنج برد و ۱۱ امتیاز

ساوانا؛ پنج برد و ۱۰ امتیاز

پارس جنوبی؛ پنج برد و ۱۰ امتیاز

پیکان بندر دیر؛ سه برد و ۹ امتیاز

شهداب یزد؛ سه برد و ۹ امتیاز

موج‌سواران ساحل نوشهر؛ دو برد و ۸ امتیاز

شهید ادریس آزادیان؛ دو برد و ۷ امتیاز

رازین‌پلیمر؛ یک برد و ۷ امتیاز

رعدپدافند تهران؛ دو برد و ۷ امتیاز

امید سنگ آهن بافق؛ یک برد و ۶ امتیار

دانش و توپ؛ یک برد و ۶ امتیاز

اداره بنادر و دریانوردی انزلی؛ بدون برد و ۶ امتیاز

لازم به‌ذکر است تیم‌ها در هر دیدار لیگ برتر والیبال‌ساحلی در دو مسابقه به‌مصاف یکدیگر می‌روند و در صورت تساوی، گلدن‌ست تعیین‌کننده برنده خواهد بود.

همچنین سه میلیارد ریال پاداش برای مقام‌های اول تا چهارم سومین دوره لیگ برتر والیبال‌ساحلی تعیین شده است که به‌ترتیب یک میلیارد و ۲۰۰، ۸۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ میلیون ریال به تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها تعلق خواهد گرفت.

دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی بعد از افطار و از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود تا ستارگان ساحلی ایران در حاشیه خلیج همیشه فارس تا بامداد روز بعد به‌مصاف یکدیگر بروند.

برنامه روز نخست هفته چهارم لیگ برتر والیبال‌ساحلی:

دانش و توپ مشهد - رازین‌پلیمر

پارس‌جنوبی - فولاد هرمزگان

رعد پدافند هوایی - پیکان بندر دیر

شهید ادریس آزادیان - سنگ آهن بافق

به گزارش ایمنا، هفته نخست لیگ برتر والیبال ساحلی از سیزدهم تا پانزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱، با ۲۴ مسابقه به میزبانی فولاد هرمزگان در شهر بندرعباس و هفته دوم از سوم تا پنجم اسفندماه ۱۴۰۱ به میزبانی پارس‌جنوبی در بوشهر پیگیری شد.

کد خبر 652083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.