فعالیت ۱۳ خودروی تخلف ایستایی در اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فعالیت متمرکز ۱۳ خودروی ثبت تخلف ایستایی در ایام نوروز گفت: استفاده از سامانه‌های هوشمند ترافیک، فرماندهی برخط تقاطع‌ها و استفاده از اپ اصفهان‌من و نشان، نقش بسزایی در بهبود عبور و اصفهان داشت.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رصد و ثبت تخلف ترافیک اصفهان توسط بیش از ۸۰۰ دوربین نظارت تصویری و ثبت تخلف اظهار کرد: اصلاح زمان‌بندی تقاطع‌ها با توجه به افزایش حجم تردد ایام پایان سال و نوروز و تعویض و تعمیر چراغ‌های راهنمایی از جمله اقدامات نوروزی حوزه ترافیک بود.

وی افزود: فعالیت مستمر و متمرکز خودروهای ثبت تخلف ایستایی جهت جلوگیری و رفع تخلف پارک غیرمجاز و دوبل را به انضمام افزایش فضاهای پارک در نقاط و محدودهای با تقاضای بالای پارک از دیگر اقدامات ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در اصفهان است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فعالیت متمرکز ۱۳ خودروی ثبت تخلف ایستایی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: استفاده از سامانه‌های هوشمند ترافیک، فرماندهی برخط تقاطع‌ها و استفاده از اپلیکیشن اصفهان‌من و نشان، نقش بسزایی در بهبود عبور و اصفهان داشت.

کد خبر 651490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.