لیورپول به دنبال ستاره آینتراخت فرانکفورت!

گفته می‌شود که لیورپول مشتاق است اوان ندیکا، مدافع اینتراخت فرانکفورت را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود که ایوان ندیکا بازیکن فرانسوی آینتراخت، پیشنهاد تمدید با این تیم بوندسلیگایی را رد کرده و پس از این موضوع، علاقه‌مندی تعدادی از باشگاه‌های مطرح اروپایی به او بیشتر شده است.

به گزارش میرر، لیورپول به دنبال این است که در رقابت برای جذب ندیکا، تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن و بارسلونا را شکست بدهد. قرمزها از نزدیک پیشرفت این مدافع میانی قدرتمند را زیر نظر دارند که فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شد و همچنین در لیگ قهرمانان این فصل، قبل از باخت اینتراخت در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ناپولی، همه بزرگان اروپا را تحت تأثیر بازی خود قرار داد.

قرمزها در تابستان به دنبال اصلاحات اساسی در ترکیب خود در هستند و یک مدافع میانی جدید، همراه با تقویت خط هافبک در برنامه‌های کلوپ قرار دارد. ندیکا یک مدافع چپ پای همه کاره است که در صورت لزوم می‌تواند به عنوان یک مدافع چپ بازی کند و گاهی اوقات به عنوان هافبک دفاعی نیز به کار گرفته شده است. رسانه میرر نوشته که انتقال رایگان او، اتقاق جذابی برای لیورپول و بارسلونا است و این دو باشگاه در حال‌حاضر به دنبال تعدادی بازیکن جدید هستند در حالی که با بودجه محدود روی این قضیه کار می‌کنند.

با این حال، ندیکا خواهان حضور تضمینی در تیم اصلی است و با درخشش ابراهیما کوناته در کنار ویرجیل فن دایک در تیم لیورپول، ممکن است برای یورگن کلوپ سخت باشد که او را متقاعد کند که به آنفیلد نقل مکان کند.

تیم آلمانی روز جمعه در بوندسلیگا با بوخوم بازی خواهد کرد، درحالی که لیورپول قرار است در تاریخ یکم آوریل به ورزشگاه اتحاد سفر کند تا در لیگ‌برتر به مصاف منچسترسیتی برود.

کد خبر 651032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.