با تور اقساطی هند از دیدنی های این کشور زیبا دیدن کنید

سفر کردن به نقاط مختلف جهان از جمله تفریحات لذت بخش و جذاب است. بعد از سپری کردن روزهای کاری فشرده و سخت، رفتن به یک سفر خارجی می تواند شما را از نو متولد کند.

با این که همه دوست دارند به سفر خارجی بروند اما برآمدن از پس هزینه های این سفر کار هر کسی نیست. آژانس پیله های عصر پرواز امکان مسافرت با تور های اقساطی را در اختیار شما قرار داده است. می توانید تور اقساطی خارجی بروید و نگران هزینه های زیاد آن نباشید. معمولا افرادی که عاشق سفر هستند در طول سال اقدام به پس انداز پول برای رفتن به یک سفر دلپذیر می کنند. با این حال پس از مدتی تورهای خارجی گران تر شده و پس انداز آن ها دیگر کافی نمی باشد.

بازدید از برخی جاهای دنیا فقط در ایام خاصی ممکن است. در سایر ایام آب و هوای بسیار گرم یا بسیار سرد باعث می شوند که نتوانید از مقصد دلخواه خود دیدن کنید. به همین دلیل گاهی نیاز داریم در فصلی از سال به سفر برویم اما هزینه ی آن در آن فصل موجود نمی باشد. تور اقساطی خارجی این مشکل را برای شما حل می کند. شما می توانید درصدی از مبلغ تور را به عنوان پیش پرداخت بدهید و بقیه ی آن را بعدا پرداخت کنید. آژانس پیله های عصر پرواز این هزینه را در قالب یک چک به تاریخ 10 ماه بعد از شما دریافت می کند. با این آپشن دیگر نگران گذشتن زمان سفر و گران شدن مجدد تور اقساطی خارجی نیستید. شرایط استفاده از این تورهای اقساطی را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد. این شرایط برای تورهای داخلی و خارجی فرقی نمی کند و یکسان است.

شرایط تور اقساطی خارجی آژانس پیله های عصر پرواز

آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز تور اقساطی خارجی به مقاصد مختلفی در دنیا برگزار می کند. چه بخواهید به آفریقا سفر کنید چه اروپا و حتی کشورهای شرق آسیا مثل ژاپن و اندونزی، پیله های عصر پرواز در خدمت شماست. برای استفاده از امکان تور اقساطی خارجی این آژانس تنها به چک صیادی بنفش نیاز دارید. نیازی نیست که این چک صیادی حتما به نام شما باشد، می توانید از چک بستگان خونی خود مثل پدر مادر و خواهر یا برادر هم استفاده نمایید. اگر به صورت خانوادگی سفر می کنید چک صیادی یکی از آشنایان که در تور شرکت می کند برای همه کافی است. قبل از سفر کردن نیز باید مبلغی که معمولا معادل پنجاه درصد مبلغ تور است را واریز نمایید. کارمزد تور اقساطی خارجی که باید پرداخت کنید بسته به مبلغ وام است، اما در کل هزینه ی ناچیزی را شامل می شود.

با تور اقساطی هند از دیدنی های این کشور زیبا دیدن کنید

تور اقساطی هند سرزمین عجایب

یکی از مسافرت های خارجی هیجان انگیز، تور اقساطی هند است. بی راه نیست اگر که این کشور را سرزمین عجایب خطاب کنیم.جمهوری هند کشوری در قاره آسیا است که مرز وسیعی با اقیانوس هند دارد. در هند افراد با دین های گوناگونی از هندوئیسم گرفته تا اسلام شیعه و سنی زندگی می کنند. هند دو زبان رسمی هندی و انگلیسی دارد. این کشور مدت زیادی مستعمره انگلستان بوده و با رهبری گاندی، اعلام استقلال کرده است. از دیدنی های سفر با تور اقساطی هند نیز مزار گاندی رهبر سیاسی بزرگ هند است. واحد پول هند روپیه است که هر روپیه برابر 624 تومان در اسفند 1401 است. ساعت رسمی هند حدود یک ساعت از وقت محلی ایران جلوتر است. به خاطر گستردگی سرزمین هند دارای آب و هوای متنوعی است. با دانستن این نکته بهترین زمان خرید تور اقساطی هند به مقصد شما در این کشور بستگی دارد.

با شنیدن نام تور اقساطی هند نام برخی حیوانات و غذاها به ذهن می آید. یکی از این حیوانات طاووس و فیل است که می توانید در پارک های هند از آن ها دیدن کنید. فیل با عاج های سفید و زیبایش حیوان ملی هند است. ادویه های هندی و پارچه های ساری که زنان خود را در آن می پیچند تصویری اولیه از هند در ذهن همگان است. در تور اقساطی هند نباید لذت چشیدن غذاهای هندی را از دست بدهید. این غذاها را می توانید از لوکس ترین رستوران ها گرفته تا فروشنده های خیابانی تهیه کنید. گیاه خواری در هند بسیار طرفدار دارد، بنابراین اگر گیاهخوار هستید چشیدن طعم غذاهای آن ها را فراموش نکنید.

با تور اقساطی هند از دیدنی های این کشور زیبا دیدن کنید

تور اقساطی دهلی، پایتخت هند

در واقع باید گفت دهلی یک شهر نیست بلکه نام بخشی از هندوستان است. شهر دهلی نو که در دل این بخش قرار دارد پایتخت جمهوری هند به شمار می رود. در تور اقساطی دهلی هر جاذبه ای که دوست داشته باشید را می توانید ببینید. از معابد و ساختمان های مدرن و امروزی گرفته تا اماکن تاریخی و طبیعت زیبا و نفس گیر در دهلی گنجانده شده اند. تاج محل که از عجایب هفتگانه مدرن است در 200 کیلومتری دهلی قرار دارد. می توانید در یک سفر یک روزه به آن جا سفر کنید و برگردید. تاج محل آرامگاه همسر ایرانی پادشاه هند است. گفته می شود معماری این بنای عظیم را هم یک ایرانی بر عهده داشته است. معبد لوتوس یکی دیگر از جاذبه های مدرن هند است که توسط یک معمار ایرانی ساخته شده. جنس معبد لوتوس تماما از مرمر است.

بازار چاندی چوک بازار معروف هندی هاست. در این بازار رنگارنگ می توانید تمام محصولات هندی را پیدا کنید و بخرید. اگر دوست دارید هندی که در فیلم ها دیده اید را واقعا تجربه کنید، به این بازار قدم بگذارید. اگر به لمس طبیعت هندی علاقه دارید، در سفر با تور اقساطی دهلی به باغ پنج حس بروید. این باغ برای لمس طبیعت تمام حواس پنج گانه شما را به کار می گیرد. دهلی شهری با تاریخ دور و دراز است، پس اگر به تاریخ علاقه دارید پیشنهاد ما در تور اقساطی دهلی بازدید از موزه ملی دهلی نو است. در این موزه می توانید از اشیای ماقبل تاریخ گرفته تا جاذبه های هند مدرن را مشاهده کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

کد خبر 650843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.