۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
گوشی Moto Edge 40 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto Edge 40 از تراشه مدیاتک Dimensity 8020 SoC پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا قصد دارد گوشی‌های هوشمند جدید خود به نام Moto Edge 40 و Edge 40 Pro را وارد بازار جهانی کند. گوشی Moto Edge 40 Pro از تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 SoC بهره می‌برد که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است. این محصول دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خمیده Poled با رزولوشن +Full HD است که از فناوری +HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. میزان روشنایی این نمایشگر ۱۳۰۰ نیت است و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

گوشی Moto Edge 40 Pro دارای فریم آلومینیومی است و گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۱۲۵ وات، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس پنج وات بهره می‌برد. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۱۲ مگاپیکسلی می‏‌شود. دوربین سلفی آن نیز از حسگر ۶۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که گوشی Moto Edge 40 از تراشه مدیاتک Dimensity 8020 SoC پشتیبانی می‌کند که با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات بهره می‌برد. انتظار می‌رود که گوشی یادشده با نمایشگر ۶.۵۵ اینچی Full HD+ pOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت عرضه شود.

گوشی Moto Edge 40 دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای می‌‎شود. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است. این محصول گواهی IP68 را دریافت کرده است و در رنگ‌های سبز، مشکی و سرخابی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 650612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.