باشگاه‌گردی کارلوس کی‌روش در قطر + عکس

کارلوس کی‌روش ،سرمربی تیم ملی فوتبال قطر پس از بازدید از کمپ چند باشگاه در لیگ‌ستارگان این کشور، این‌بار به تمرینات تیم الریان رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر که در هفته‌های اخیر تمرینات و مسابقات باشگاهی این کشور را از نزدیک زیر نظر گرفته و علاوه‌بر تماشای چند مسابقه لیگ‌ستارگان، در تمرین باشگاه‌های السد، الدحیل، العربی و الغرافه حاضر شده است، روز گذشته به کمپ تمرینی تیم فوتبال الریان رفت و هدیه‌ای نیز به یادگار از مدیران این باشگاه قطری دریافت کرد.

باشگاه‌گردی کارلوس کی‌روش در قطر + عکس

کمپ الریان که برای کارلوس کی‌روش یادآور روزهای همراهی با تیم ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است و حتی ایران پیش از بازگشت مجدد کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، کمپ الریان را برای برپایی اردوی خود در طول جام‌جهانی انتخاب کرده بود برای سرمربی فعلی قطر تداعی‌کننده خاطراتی نه‌چندان قدیمی است‌.

کی‌روش در شرایطی به تمرینات باشگاه‌های لیگ‌ستارگان قطر سر می‌زند و اکثر دیدارهایشان را نیز به‌طور کامل تماشا می‌کند که در مدت‌زمان طولانی حضورش در ایران به‌عنوان سرمربی تیم ملی، هیچ‌گاه چنین اقداماتی انجام نداد و از همین‌رو همیشه با انتقادات زیادی از سوی رسانه‌ها و باشگاه‌ها مواجه می‌شد.

کد خبر 650595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.