هدف‌گذاری بارسا و تاتنهام روی مدافع اسپانیایی سیتی

تردیدی وجود ندارد که تاتنهام در تابستان یک مدافع میانی جذب خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال ترنسفر، باشگاه تاتنهام در تابستان امسال برای جذب آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی با بارسلونا وارد رقابت خواهد شد.

بازیکن ۲۸ ساله منچستر سیتی پس از نادیده گرفتن دستورات پپ گواردیولا در این فصل، علاقه زیادی به ترک ورزشگاه اتحاد دارد. وی که مشکلات خاصی با مربی فعلی خود پیدا کرده از ابتدای فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و تنها ۱۶ بار برای سیتی در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است.

ملی پوش اسپانیایی سیتیزن‌ها تا ژوئن ۲۰۲۵ با اتحاد قرارداد دارد، اما گفته می‌شود که به احتمال قطعی وی در تابستان از تیم انگلیسی جدا خواهد شد. بارسلونا، صدرنشین لالیگا، وضعیت لاپورت را تحت نظر دارد و نام باشگاه‌های دیگری همچون رئال مادرید، یوونتوس و رم به عنوان تیم‌های علاقه‌مند به وی شنیده شده است.

تاتنهام جدیدترین باشگاهی است که به لاپورت علاقه نشان داده و احتمالاً برای جذب وی اقدام خواهد کرد. همچنین اسپرز در مورد در دسترس بودن پائو تورس از ویارئال پرس‌وجو و از سوی دیگر به مارک، مدافع میانی کریستال پالاس نیز توجه دارد.

تردیدی وجود ندارد که تاتنهام در تابستان پیش رو یک بازیکن برای تقویت خط دفاعی خود جذب خواهد کرد و مدافعین میانی متعددی از گزینه‌های این تیم هستند. لندنی‌ها تصمیم گرفته‌اند در تابستان امسال قرارداد قرضی لنگله را تبدیل به قرارداد دائمی نکنند تا این بازیکن فرانسوی نیز به نیوکمپ بازگردد.

داوینسون سانچز یکی دیگر از مدافعان میانی تاتنهام است که آینده نامشخصی در اسپرز دارد.

شانس تاتنهام برای جذب لاپورت در صورت کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش خواهد یافت. در صورتی که لاپورت راضی به این انتقال شود، احتمالاً باشگاه منچسترسیتی برای وی ۴۰ میلیون یورو دریافت کند. نام گواردیول، مدافع میانی لایپزیگ نیز به عنوان گزینه جانشین سیتیزن‌ها شنیده شده است.

کد خبر 650594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.