اتوبوس‌های گردشگری اصفهان تا ۱۲ فروردین فعال است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سه خط اتوبوس گردشگری از باغ فدک و میدان امام حسین(ع) به مراکز تفریحی و تاریخی تا دوازدهم فروردین سال‌ جاری فعال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعباس روحانی امروز _دوشنبه هفتم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه طبق روال جاری برنامه عمومی خود را در ایام تعطیلات نوروز با تعداد ناوگان کمتر انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ارائه خدمات عمومی ناوگان اتوبوسرانی در سطح شهر برای شهروندان، به ارائه خدمت ذیل ستاد تسهیلات خدمات سفر شهر اصفهان ویژه مسافران و گردشگران می‌پردازیم، گفت: امسال با توجه به وضعیت ترافیکی شهر سه خط اتوبوس گردشگری ویژه مسافران اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: این سه خط اتوبوس گردشگری برای بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری شهر اصفهان برای مسافران از مجموعه باغ فدک و میدان امام حسین (ع) برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: آتشگاه، منارجنبان، باغ گل‌ها، ابنیه تاریخی و میدان نقش جهان از جمله نقاط هدف گردشگری برای این اتوبوس‌ها است که هر روز از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۳۰ دوازدهم فروردین به ارائه خدمت به مسافران و شهروندان می‌پردازند.

روحانی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی ویژه‌ای نیز برای روز سیزدهم فروردین به‌منظور استفاده شهروندان و مسافران از مراکز تفریحی سطح شهر، از طریق اتوبوس‌های گردشگری شده است.

کد خبر 650546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.