بازدید بیش از ۳۸ هزار نفر از باغ گل‌های اصفهان

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان گفت: همزمان با آغاز سال نو و سفرهای نوروزی، از یکم تا ششم فرودین سال‌جاری ۳۸ هزار و ۳۶ نفر از باغ گل‌های اصفهان بازدید کرده‌اند که امیدواریم در موج دوم سفرهای نوروزی پذیرای تعداد بیشتری از مسافران شهر زیبای اصفهان باشیم.

حسین وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن به تمام مردم ایران به‌ویژه شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان اظهار کرد: با فعالیت سه ماهه باغبانان پرتلاش و کارشناسان باتجربه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان به زیباترین شکل و بالاترین کیفیت پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی افزود: علاوه بر ایجاد محیط زیبا و دلنشین با گونه‌های مختلف گل‌های فصل و دائم، طراحی‌های گوناگون و مجموعه‌هایی همچون گلخانه گیاهان گرمسیری و کاکتوس و انواع باغ‌های ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، صخره‌ای، رز، دارویی که این باغ را یکی از بی‌نظیرترین باغ‌های دنیا قرار داده است.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با بیان اینکه در این مجموعه بیش از ۲۰۰ نوع گل فصلی و ۱۰۰ نوع گل دائمی در رنگ‌های مختلف کاشته شده است تا در نوروز ۱۴۰۲ میزبان شهروندان و مسافران نصف‌جهان باشد، تصریح کرد: این مجموعه دارای تمام امکانات رفاهی شامل رستوران و دمنوش‌خانه با مجوز امکان نیروی انتظامی و اتحادیه جهت فعالیت در ماه مبارک رمضان همچنین نمازخانه سرویس بهداشتی و پارکینگ، در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

بازدید بیش از ۳۸ هزار نفر از باغ گل‌های اصفهان

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال نو و سفرهای نوروزی، از یکم تا ششم فرودین سال‌جاری ۳۸ هزار و ۳۶ نفر از باغ گل‌های اصفهان بازدید کرده‌اند، گفت: امیدواریم در موج دوم سفرهای نوروزی پذیرای تعداد بیشتری از مسافران شهر زیبای اصفهان باشیم.

وثوقی ساعت بازدید از مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان را از ۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ به صورت یکسره اعلام کرد و ادامه داد: این مجموعه از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مرکز اصفهان در میدان بزرگمهر و نزدیک به رودخانه زاینده‌رود قرار گرفته است، از این‌رو امکانات پذیرایی و تفریحی خوب این مجموعه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

کد خبر 650482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.