روزانه ۸ هزار مسافر در باغ فدک اسکان یافتند

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه از بیست‌وهشتم اسفند سال گذشته تا پایان روز ششم فروردین به‌طور میانگین ۶۴ هزار مسافر در باغ فدک اسکان داده شدند، گفت: در این مدت روزانه به‌طور میانگین هشت هزار مسافر در مجموعه باغ فدک اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر شاطوری امروز _دوشنبه هفتم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: مجموعه باغ فدک به عنوان تنها محل اسکان موقت چادرخواب مسافران در شهر اصفهان توسط ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه مسافران با نصب چادر برای اسکان موقت در محل‌های تعیین شده در مجموعه باغ فدک می‌توانند در این محل اسکان یابند، افزود: تأمین آب شرب به صورت گسترده در مجموعه بزرگ باغ فدک با احداث یک منبع آب ۲۰۰ مترمکعبی و لوله‌گذاری بالغ بر پنج کیلومتر و احداث ایستگاه‌های پمپاژ برای رفاه حال مسافران و گردشگران امسال انجام شده است.

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه هر گونه آب موجود در باغ فدک به‌طور کامل بهداشتی و مورد تأیید کارشناسان علوم پزشکی است، ادامه داد: امسال برای نخستین‌بار چندین حمام برای رفاه حال مسافران در مجموعه باغ فدک احداث شده که همه به آب شهری متصل است.

وی افزود: در قسمت مرکزی مجموعه باغ فدک، امسال برای نخستین‌بار بازارچه‌ای احداث شد که در روزهای اخیر به بهره‌برداری رسید؛ این بازارچه شامل یک هایپر مارکت، رستوران و توزیع غذای گرم برای مسافران، غرفه صنایع دستی، غرفه پخت نان تازه برای مسافران، غرفه ارائه وسایل مورد نیاز مسافران و یک نمازخانه مجهز و کامل به مساحت ۲۰۰ مترمربع برای اقامه نماز جماعت است.

شاطوری خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در ماه مبارک رمضان همچون مراسم جزءخوانی در این مکان ویژه مسافران برگزار می‌شود.

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه از بیست‌وهشتم اسفند سال گذشته تا پایان روز ششم فروردین، به‌طور میانگین ۶۴ هزار مسافر در باغ فدک اسکان داده شدند، گفت: در این مدت روزانه به‌طور میانگین هشت هزار مسافر در مجموعه باغ فدک اسکان یافتند.

کد خبر 650474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.