۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
گوشی Realme GT 3 به زودی عرضه می‌‎شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Realme GT 3 به زودی وارد بازار هند می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Realme GT 3 ماه گذشته در رویداد MWC2023 رونمایی شد. از آنجایی که به‌تازگی نیز گواهی BIS را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که به زودی وارد بازار هند خواهد شد. انتظار می‌رود که گوشی Realme GT 3 تا ماه می یا ژوئن در بازارهای اروپایی عرضه شود. این محصول نسخه ری‌برند شده گوشی Realme GT Neo 5 است که وارد بازار چین شده است.

گوشی Realme GT 3 دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و به تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز شده است که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی Realme GT 3 با استفاده از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۴۰ وات بهره می‌برد. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر آن تعبیه شده است، در حالی که یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود.

کد خبر 650445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.