دردسرهای هافبک برزیلی برای لیورپول و یوونتوس

مدیربرنامه آرتور تأیید کرده که این هافبک برزیلی در پایان فصل به یوونتوس بازخواهد گشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آرتور هافبک برزیلی تیم یوونتوس که در این فصل به صورت قرضی به لیورپول پیوست به دلیل مصدومیت‌های متعدد و مشکلات آمادگی جسمانی نتوانست در حد انتظار ظاهر شود.

مصدومیت‌های متوالی آرتور باعث شده تا دردسرهای زیادی متوجه این بازیکن و یوونتوس شود. باشگاه لیورپول که از انتقال وی راضی نیست، تصمیم گرفته آرتور را در پایان فصل به تورین بازگرداند. هافبک سابق بارسلونا در این فصل تنها چهار بازی برای قرمزها انجام داده و پس از انجام عمل جراحی در ماه اکتبر، بیش از چهار ماه دور از میادین بوده است.

فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه این بازیکن اخیراً تأیید کرده که آرتور در پایان فصل به یوونتوس بازخواهد گشت، اما این بازیکن ۲۶ ساله دیگر در برنامه بیانکونری نیست، به خصوص اگر ماسیمیلیانو آلگری پس از تابستان در سمت خود باقی بماند.

بازگشت آرتور به استادیوم آلیانز یک مشکل بزرگ برای یوونتوس است و بیانکونری مجبور است در تابستان به دنبال یک باشگاه جدید برای این هافبک باشد. مسلماً این کار برای سران یووه سخت خواهد بود چرا که مصدومیت‌های متعدد و ناآماده بودن هافبک برزیلی، مشکل بزرگی در راه انتقالش خواهد بود.

آرتور با قراردادی قرضی ۴.۵ میلیون یورویی با گزینه خرید ۳۷.۵ میلیون یورویی به لیورپول پیوست.

کد خبر 650121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.