اجرای ۵ برنامه و رویداد اجتماعی در ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به برگزاری پنج رویداد و برنامه فرهنگی در این عرصه گفت: نمایشگاه سیار اصالت ایرانی، با محوریت نمایش تن‌پوش و لباس بانوان ایرانی در ادوار مختلف تاریخ، به‌عنوان اصلی‌ترین برنامه میدانی مدیریت ناژوان در موضوع حجاب است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام نوروز ۱۴۰۲ و همزمان با ماه مبارک رمضان، پنج رویداد و برنامه فرهنگی در عرصه ناژوان اجرا می‌شود.

قائلی افزود: در ایام نوروز امسال ویژه‌برنامه ابرعروسک‌های نوری تا پنجم فروردین در محل پل قلمکار واقع در خیابان الفت، ورودی باغ پرندگان و در کنار ایستگاه دوم تله‌سیژ طی دو مرحله در ساعات ۱۹:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به پیشتازی مدیریت این عرصه در ارائه برنامه‌های مرتبط با موضوع حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: نمایشگاه سیار اصالت ایرانی، با محوریت نمایش تن پوش و لباس بانوان ایرانی در ادوار مختلف تاریخ، به‌عنوان اصلی‌ترین برنامه میدانی مدیریت ناژوان در موضوع حجاب است.

وی گفت: نمایشگاه اصالت ایرانی با بهره‌گیری از تصاویر تاریخی مستند، لباس زنان و بانوان ایرانی را از دوره هخامنشی تا دوره معاصر به تصویر کشیده است که این تصاویر مورد توجه بسیاری از بانوان گردشگر قرار است.

قائلی، ضمن قدردانی از کسانی که اصفهان را برای سفر خود انتخاب کردند، افزود: از شهروندان اصفهانی که در زمان حضور خود در مراکز گردشگری ارزش‌های دینی و انقلابی، شئونات اسلامی، حجاب و عفاف را رعایت می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به حضور گروه‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر در عرصه ناژوان گفت: استقرار خواهران در این عرصه و اجرای پویش فرشتگان سرزمین من، در ورودی مراکز تفریحی و گردشگری و اجرای برنامه‌های جذاب ویژه دختران نوجوان در موضوع حجاب نیز مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گرفته است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: ایجاد کافه‌های گفت‌وگو با محوریت حضور مشاوران روحانی متخصص با مشارکت بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان نیز از دیگر اقدامات اجتماعی این مدیریت در مراکز گردشگری بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های در حال اجرای ناژوان، استقرار گروه‌های میدانی دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود در عرصه و اجرای نمایش‌های خیابانی به‌صورت پنج نوبت در هر روز و در نقاط مختلف پارک جنگلی است.

قائلی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره خدمات شهری و محیط زیست، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان و کمیته فرهنگ شهروندی در معاونت اجتماعی، ویژه برنامه ساعت زمین نیز امشب برای نخستین‌بار در مجموعه ناژوان برگزار خواهد شد.

کد خبر 650078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.